• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Imago dobil prvega kanskega leva za Hrvaško!

Oglaševalska agencija Imago Ogilvy iz Zagreba je za oglaševalsko akcijo »Krilo ljubezni« (»Wing of Love«) za vodo Jana na festivalu kreativnosti Cannes Lions dobila bronasto nagrado v tekmovalni skupini zabave. To je prvi kanski lev, ki ga je kdaj koli dobila agencija iz Hrvaške.

Damir Ciglar, direktor agencije Imago Ogilvy.

Kreativna ideja za »Krilo ljubezni« je preprosta, pravijo v agenciji Imago Ogilvy, in sicer pokazati ljudem, kaj je resnična ljubezen in jih navdihniti, da spremenijo svoja življenja. Gre za zgodbo o dveh štorkljah, paru, ki se po nekaj mesecih ločitve ponovno sestaneta. Njuno srečanje po dolgem času so spremljali s kamero na strehi in takoj po vrnitvi štorklje k svoji dragi, je Jana predstavila svojo novo kolekcijo plastenk z ljubezenskimi sporočili in tako vrednote blagovne znamke povezala s to ljubezensko zgodbo.

»Dobili smo najboljše: zlatega leva bronastega sijaja!«

Damir Ciglar, soustanovitelj in direktor Imaga, kljub siceršnji zadržanosti ni skrival svojega navdušenja nad osvojenim bronastim levom: »Tako sem srečen, da bi lahko objel celotno ekipo, ki je zaslužna za našega prvega leva! Tisti, ki me poznajo, vedo, da je takšna interakcija zame nekaj nedosegljivega!

Tako bi najprej objel našega »kralja levov« Darka Bosnarja, vztrajnega avtorja ideje o ljubezni štorkelj in Jani – Darko nam je lani, medtem ko smo žalostni spoznali, da z niti enim delom nismo prišli v ožji izbor, obljubil, da nam bo prinesel prvega leva, nam in Hrvaški, in leto zatem je to obljubo izpolnil. Darko, hvala ti!

Objel bi tudi vse ostale Imagovce, ki so sodelovali pri ustvarjanju in izvedbi tega projekta, za katere ni bilo nič nemogoče, niti popravljanje kamer v Brodskem Varošu sredi noči: predvsem sta to Igor Mladinović in Sarah Prevedan. In seveda vsi drugi – zagotovo bi koga pozabil, če bi še naprej našteval, zato je boljše, da tukaj preneham.

In seveda bi objel Ivo Balan kot tudi njeno celotno ekipo Jane: Ivi se je predlog ideje že takoj zdel dober in se je nanj odzvala s takšnim navdušenjem, da smo preprosto vsi dali najboljše od sebe!

In nazadnje dobili najboljše: zlatega leva bronastega sijaja!«

V spodnjem posnetku poglejte, kaj je Damir Ciglar na festivalu Cannes Lions povedal posebej za Marketing magazin.