• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V drugostopenjski žiriji EACA Euro Effie tudi slovenski predstavnik

Prvostopenjska žirija je izbrala 43 finalistov za nagrado EACA Euro Effie 2016. Na drugostopenjskem žiriranju bo finaliste ocenjeval tudi slovenski predstavnik, Enzo Smrekar, generalni direktor Droga Kolinska / Atlantic Grupa – Slovenia. Euro Effie letos 20. izvedbo nagrade proslavlja z rekordnim, kar 30 odstotkov višjim številom prijav.

Med 24 uglednimi predstavniki s področja marketinga in vodenja podjetij je letos tudi Enzo Smrekar, generalni direktor Droga Kolinska / Atlantic Grupa – Slovenija. Član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev, ki se ponaša s številnimi strokovnimi nagradami iz regije Jugovzhodne Evrope, bo soodločal prejemnikih nagrad Euro Effie. 

“V veliko veselje in čast mi bo ocenjevati najučinkovitejše evropske akcije, ki so z izjemno tržno-komunikacijsko strategijo uspele doseči zastavljene cilje,” je ob imenovanju povedal Enzo Smrekar.. “Zanimalo me bo predvsem dokazovanje učinkov tržnega komuniciranja glede na ustreznost in relevantnost postavljenih ciljev kampanje, predvsem pa njihov vpliv na poslovne rezultate.”

Vsi finalisti, ki sicer prihajajo iz Danske, Francije, Nemčije, Irske, Romunije, Slovaške, Španije, Ukrajine in Velike Britanije, so objavljeni na spletni strani.Dan Burdett, globalni podpredsednik znamke Snickers pri Marsu, ki predseduje žiriji, se bo z drugostopenjsko žirijo srečal 30. junija, ko bodo ocenjevali ožji izbor akcij. Na podlagi dokazov o učinkovitosti akcije (80 odstotkov končne ocene) in kreativnega gradiva (20 odstotkov končne ocene), bo žirija odločala o prejemnikih letošnjih nagrad Euro Effie.Zmagovalci letošnjega tekmovanja bodo razglašeni 18. oktobra 2016 na Gala podelitvi nagrad v Cercle de Lorraine v Bruslju in 19. oktobra na spletni strani Euro Effie.

Euro Effie organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo Google, The European Publishers’ Council, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics & Bacardi-Martini.