• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes-Benz bo Pristopov oglas uporabljal globalno

Ne zgodi se pogosto, da so oglasi, ki jih slovenske agencije pripravijo za regionalne oddelke multinacionalk, tako uspešni, da jih nato uporabljajo po vsem svetu. Takšen podvig je nedavno uspel agenciji Pristop.

Pristop je za Mercedes-Benz Slovenija pripravil oglas, v katerem predstavljajo sistem za varno vožnjo Intelligent Drive. Gre za najbolj izpopolnjeni asistenčni varnostni sistem, ki analizira kompleksne situacije in z izboljšano senzoriko okolja še bolje zaznava nevarnosti v cestnem prometu.

Prestižno avtomobilsko multinacionalko je očarala ideja, ki se je porodila kreativnemu direktorju Aljoši Bagoli, ki pravi: »Ko sem razmišljal, kako uprizoriti neverjeten sistem za varnejšo vožnjo, sem se spomnil na ribe, ki z neverjetnim občutkom za medsebojno razdaljo ubrano plavajo v jati. Zato sem jih vzel kot sinonim za Mercedesov večsenzorni inteligentni sistem in jih sestavil v obliko avtomobila na cesti.« Umetniški direktor in oblikovalec oglasa je bil Matija Kocbek, vodja oblikovanja in inovacij na Pristopu, ilustrator pa Mark Jordan

Oglas, ki je aprila na letošnjem 25. SOF-u prejel zlato priznanje v kategoriji tiskanih oglasov in plakatov, je vodstvo Daimlerja tako navdušil, da so ga predstavili celotni mreži in ga umestili med oglase, ki se lahko uporabljajo na vseh svetovnih tržiščih.