• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2016: Iggy Pop in Grey o nesmrtnih glasbenih ikonah

Oglaševalske agencije in medijske hiše tudi na tokratnem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions gostijo množico zvezdnikov, kot so Gwyneth Paltrow, Oliver Stone, Will Smith, Usher, Anna Wintour in drugi. A le malo jih na svoje zvezdniške goste opozarja s posebej v ta namen ustvarjenimi oglasi. To pa ne velja za agencijo Grey London, ki je v Cannes povabila rockovsko legendo Iggyja Popa in poskrbela tudi za ustrezno promocijo.

Iggy Pop se bo udeležencem Kanskih levov predstavil v sredo, 21. junija, z njim pa se bo pogovarjal Nils Leonard, predsednik in izvršni kreativni direktor agencije Grey London. Ob tej priložnosti so posneli videospot, v katerem Iggy Pop recitira eno od najbolj znanih pesmi valižanskega pesnika Dylana Thomasa Do not go gentle into that good night, ki govori o smrti.

Po smrti izjemnih glasbenikov Davida Bowieja in Princa – pred tremi leti pa tudi Louja Reeda, ki je umrl le nekaj mesecev potem, ko se je na Kanskih levih pogovarjal s Timom Mellorsom, nekdanjim izvršnim kreativnim direktorjem v agenciji Grey Worldwide – je ta videospot po besedah Nilsa Leonarda namenjen »počastitvi najbolj živega človeka, kar jih poznam«.

»Leto 2016 je leto, ko smo izgubljali heroje. Skrbi me, da ljudje samo še čakajo na to, kdo bo naslednja ikona, ki jo bodo lahko objokovali, in to je sranje. Kot najslabši meme na svetu,« pravi Leonard. O 69-letnem zvezdniku pa pravi: »Izjemni umetniki in ikone še naprej izzivajo in opredeljujejo našo kulturo in Iggy je njihov vikinški kralj. Iggy se je otresel tega, kaj naj bi pomenili starost, družbene norme in pričakovanja. Postaral se je škandalozno in uspešno. V resničnem življenju je čudovit in hkrati brutalen navdih.«

Kot pravi Leonard, so heroji še vedno med nami. »Veliko se lahko naučimo od človeka, za katerega Josh Homme pravi, da je 'zadnji od enih in edinih'. Družbeni in komercialni pritiski ter prepoznavnost tega, kar v kreativnih industrijah počnemo, nas delajo varne. Iggy ter izziv in nevarnost, ki ju prinaša, nas opominjajo na pravo moč kreativnosti, ki je v tem, da premika stvari. Da je potem, ko se začnemo dolgočasiti, edini izhod v tem, da izumljamo, ustvarjamo in se nikoli ne prenehamo potapljati.«