• Facebook
  • Twitter
  • RSS

McDonald's združuje narode na »nogometnih« oglasnih plakatih

Kot partner in uradna veriga restavracij evropskega nogometnega prvenstva UEFA Euro 2016 je McDonald's na zunanjih oglasnih površinah pozdravil vse evropske navijače v Franciji, znova pod svojim sloganom »Come as you are« (»Pridite, kot ste«).

Na plakatih, ki so jih ustvarili v francoski agenciji BETC Pariz, McDonald's pozdravlja vse navijače, ne glede na to, od kod so ali za katero ekipo navijajo. Fotografije, ki jih je posnel francoski fotograf Kim Reenberg, prikazujejo navijače, ki imajo v rokah nekoliko drugačne navijaške šale, saj hkrati podpirajo dve državi, pri čemer se njuni imeni združita v novo domišljijsko državo. Na primer, ko se združijo navijači Švedske in Italija, nastane Swetaly.

Kot pravijo pri BETC Pariz, želi McDonald's to akcijo še naprej poudarjati strpnost, raznolikost in velikodušnost.