• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na festival Cannes Lions prijavljeno rekordno 43.101 delo

Na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, ki se začne to soboto, 18. junija, je letos prijavljenih za 7 odstotkov več del kot lani, in sicer rekordnih 43.101. O zmagovalcih in dogajanju v svetovni meki oglaševalske kreativnosti vas bomo v Marketing magazinu redno obveščali, saj se ekipa MM-a – zahvaljujoč Renaultu Slovenija – tudi letos odpravlja na Azurno obalo.

Za kanske leve se letos poteguje kar 43.101 prijavljeno delo. (Foto: Cannes Lions)

Kar težko si je predstavljati 43.101 prijavo, zato smo naredili majhno primerjavo z nekaterimi drugimi festivali. Na lansko Epico je bilo na primer prijavljenih okrog 4000 del (kar je desetkrat manj kot v Cannesu), na Eurobest okrog 4500 del, na Zlati boben pa dobrih 1200 del, torej za 35-krat manj.

Organizatorji festivala Cannes Lions povečanje števila prijavljenih del sicer beležijo kar v osemnajstih od štiriindvajsetih tekmovalnih skupin. Pri tem najbolj izstopa skupina produktnega oblikovanja, v kateri je prijavljenih za kar 92 odstotkov več del kot lani. Med izstopajočimi tekmovalnimi skupinami so še zabava (ta je zamenjala skupino oznamčenih vsebin in zabave), ki je prejela 1843 prijav oziroma 32 odstotkov več kot lani, medtem ko je nova skupina za glasbo v oglasih pritegnila 637 prijav.

Povečalo se je tudi število prijav za nagradi, ki ju podeljujejo v sklopu festivala Lions Innovation. V prvo, skupino za kreativno uporabo podatkov, je prijavljenih 16 odstotkov več del kot lani, v skupino inovacij pa za 69 odstotkov več, kar po besedah organizatorjev odraža nadaljnjo eksplozijo kreativne uporabe podatkov in tehnološke kreativnosti.

»To dokazuje, da imajo start-upi ključno vlogo v ekosistemu oznamčenega komuniciranja, pri čemer nova podjetja in njihovi izdelki ne le povečujejo števila prijav za ti dve nagradi, temveč močno posegajo tudi v druge tekmovalne skupine,« pravi Terry Savage, predsednik družbe Lions Festivals, ki organizira tudi festival Cannes Lions.

Med drugimi trendi, ki jih zaznavajo organizatorji, je tudi vedno večje zanimanje za skupine, ki nagrajujejo obrtniške veščine in izvedbo (craft). Za kanske leve za digitalne veščine (digital craft), ki bodo letos podeljeni prvič, se poteguje 1150 del, medtem ko se je število prijavljenih del v skupini filmskih veščin (film craft) povečalo za 5 odstotkov.