• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diggit 2016: Digitalni trendi v očeh predavateljev

Marketing magazin se je na včerajšnji konferenci Diggit v ljubljanskem GH Union pogovarjal s predavatelji Markom Tungatom (Epica Awards), Valentinom Bufolinom (Lidl Slovenija), Pawlom Salo (IAB Poljska) in Primožem Zupanom (Halcom).

Mark Tungate, eden glavnih govorcev na Diggitu in uredniški direktor Epica Awards, je podal svojo definicijo recepta za uspešne digitalne kampanje oziroma tiste, ki izstopajo. Po njegovem mnenju uspešne digitalne kampanje premikajo meje med resničnim in digitalnim svetom.

Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, je povedal, da se v podjetju, čeprav prihajajo iz »tradicionalne« panoge, zavedajo, da je prihodnost digitalna in temu posvečajo veliko pozornosti.

 Primož Zupan, idejnik v Halcomu, je pojasnil, kaj pomeni koncept »denar 3.0.« in kako so se na to odzvali v Halcomu.

Pawla Salo (IAB Poljska) smo povprašali o prihodnosti digitalnega oglaševanja. Meni, da bodo morali oglaševalci pošteno zavihati rokave, če bodo želeli ostati relevantni za potrošnika.