• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani dobitniki nagrad Diggit za največje digitalne dosežke v Sloveniji

V okviru pete slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki sta jo organizirala TSmedia in Marketing magazin, je bilo podeljenih enajst zlatih nagrad in štiri velike.

Zlato nagrado v avtomobilski industriji sta dobila agencija Mediodrom Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo Z. E. Taxi. V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo je zlato nagrado dobila digitalna oglaševalska kampanja »Gladko bančništvo« agencije Renderspace za Novo KBM. V kategoriji B2B je zlata nagrada pripadla agenciji ENKI za lastno spletno mesto. V kategoriji hrana in pijača je zlata nagrada pripadli agenciji Renderspace in blagovni znamki Donat Mg za spletni video Roylet. Zlato nagrada v kategoriji IT in telekomunikacije sta dobila Renderspace in Telekom Slovenije za mobilno aplikacijo Daljinec+. AV studio in Gorenje sta dobila zlato nagrado v kategoriji izdelki za dom, in sicer za digitalni dogodek Bine, božična večerja in vi – v živo! Zlato nagrado v kategoriji javni sektor sta dobila agencija ENKI in VO-KA za spletno mesto Primavoda. V kategoriji neprofitne organizacije je zlato nagrado dobila dobrodelna fundacija Chariyo za svoje spletno mesto. Zlato nagrado v kategoriji šport je prejela agencija AV studio za spletni video »Flashmob rokometni klub Gorenje Velenje«. V kategoriji trgovina je slavila digitalna strategija Ferfud podjetja Hofer in agencije Saatchi & Saatchi. Agencija ENKI in Mestna občina Ljubljane sta dobila zlato nagrado v kategoriji turizem za spletno mesto Green Ljubljana.

Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike štirih velikih nagrad. Veliko nagrado za digitalno inovacijo je prejela že omenjena aplikacija Daljinec+ agencije Renderspace in Telekoma Slovenije. Veliko nagrado za najboljšo digitalno strategijo je dobil projekt Ferfud podjetja Hofer in agencije Saatchi & Saatchi. Veliko nagrado za digitalno oglaševanje sta dobila agencija Sonce.net in BMW Group Slovenija za kampanjo »Mini potep«, v kategoriji družbeni mediji pa je veliko nagrado dobil Lidl Slovenija za upravljanje Lidlove skupnosti na Facebooku.

Posebno omembo žirije pa si je zaslužil inštitut Danes je nov dan za projekte Prostovid, Čas je za: Janez Janša in Žar brez utvar.

Ob predsednici žirije Manji Gradišek (NLB) je o zmagovalcih presojalo še devet članov žirije, med njimi Karmen Lužnik (Renderspace), Mitja Jereb (TSmedia), Damjan Planinc (Get Interactive), Gregor Draksler (Peugeot), Karmen Mlinar (Lidl Slovenija), Jaka Lenardič (Enki), Alenka Potočnik Anžič (AV Studio), Simona Koren (Atlantic Grupa) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin). Predsednica Manja Gradišek je ob koncu žiriranja povedala: »V boj za prestižne nagrade ste prijavili kar 62 del. In za nami, ki smo letos imeli čast izbirati najboljše med njimi, je napornih 14 dni ocenjevanja. Izbira je bila težka, saj vsako prijavljeno delo odraža veliko inspiracije, znanja, inovativnosti. Veseli me, da med prijavljenimi deli niso samo stari znanci digitalnega marketinga, ampak nove tehnologije sebi in javnosti v prid uporabljajo tudi neprofitne organizacije, javni sektor in športni klubi.«

Sicer pa so slovenske agencije in naročniki digitalna orodja, kanale, strategije in druge digitalne rešitve letos prijavili v šestnajst od osemnajstih tekmovalnih kategorij. Kategoriji farmacija ter mediji in zabava nista beležili prijav. Prijav je bilo največ v kategoriji avtomobilska industrija (10), sledila je kategorija finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo z osmimi prijavami, hrana in pijača s sedmimi, trgovina s šestimi ter IT in telekomunikacije s petimi. Med agencijami so največ del prijavili Publicis (11), AV Studio (10) in Renderspace (9), med naročniki pa Lidl Slovenija (3).

Vsi dobitniki nagrad Diggit.