• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrade Diggit se poteguje dvainšestdeset del

Za zlate in velike nagrade Diggit, ki bodo podeljene v okviru pete slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, se poteguje dvainšestdeset prijavljenih del. Med agencijami so največ del prijavili Publicis (11), AV studio (10) in Renderspace (9), med naročniki pa Lidl Slovenija (3).

Na peti slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit, ki bo 14. junija v ljubljanskem GH Union, bosta organizatorja, družba TSmedia in revija Marketing magazin, slovenskim agencijam in naročnikom že tretjič podelila nagrade za digitalne rešitve, ki na najbolj ustvarjalen in izpopolnjen način sooblikujejo digitalno okolje.

Slovenske agencije in naročniki so digitalna orodja, kanale, strategije in druge digitalne rešitve letos lahko prijavili v osemnajst tekmovalnih kategorij. Največ prijav, in sicer deset, beleži kategorija avtomobilska industrija sledita kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo in neprofitne organizacije s po osmimi prijavljeni deli, nato hrana in pijača s sedmimi prijavami in trgovina s šestimi.

Ob predsednici žirije Manji Gradišek (NLB) o zmagovalcih presojajo še člani žirije, med njimi Karmen Lužnik (Renderspace), Mitja Jereb (TSmedia), Damjan Planinc (Get Interactive), Gregor Draksler (Peugeot), Karmen Mlinar (Lidl Slovenija), Jaka Lenardič (Enki), Alenka Potočnik Anžič (AV studio), Simona Koren (Atlantic Grupa) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin).

Nagrade Diggit bodo podeljene 14. junija na večernem dogodku v veliki dvorani GH Union v Ljubljani.