• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Imago v partnerstvu z Ogilvyjem načrtuje širitev tudi na slovenski trg

Imago, ena vodilnih hrvaških marketinških agencij, in mednarodna agencijska mreža Ogilvy, ki je del skupine WPP, sta se dogovorili za sodelovanje v regiji. V kratkem načrtujejo tudi odprtje pisarne v Sloveniji.

Damir Ciglar, predsednik uprave in soustanovitelj agencije Imago.

Ogilvy & Mather ima v 500 pisarnah v 126 državah 25.000 zaposlenih, a na Hrvaškem doslej niso imeli svoje pisarne niti partnerja. Po temeljitem pregledu hrvaškega trga so se za odločili za partnerski odnos z eno največkrat nagrajenih hrvaških agencij Imago. Po B-reportu je Imago med vsemi hrvaškimi agencijami v letu 2015 prejel največ nagrad na lokalnih, regijskih in mednarodnih oglaševalskih tekmovanjih.

»Zaradi tega ne čudi, da je Ogilvy & Mather izbral prav Imago za svojega partnerja na Hrvaškem, ki od danes posluje pod imenom Imago Ogilvy & Mather. Še več, sodelovanje na Hrvaškem je šele prvi korak; Ogilvy & Mather kmalu načrtuje tudi regijsko širitev z odprtjem pisarne v Sloveniji,« so sporočili iz Imaga.

Damir Ciglar, predsednik uprave in soustanovitelj agencije Imago, je ob tem izjavil: »Pridružitev tako uspešni in veliki mreži, kot je Ogilvy & Mather, je za nas priložnost, da pridobivamo še dodatna znanja, ki slonijo na aktualnih svetovnih trendih in najboljših praksah, in razširimo bazo nadarjenih posameznikov kot tudi naročnikov. Za nas so še posebej pomembne njihove veščine na področju digitalnega komuniciranja, saj je OgilvyOne vodilna svetovna agencija za vključevanje potrošnikov. To strateško partnerstvo je za nas priložnost, da okrepimo svoj položaj na domačem trgu kot tudi pri naročnikih zunaj Hrvaške.«