• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V žiriji za evropske nagrade Effie tudi štirje Slovenci

V 51-članski prvostopenjski žiriji za nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie so tudi štirje slovenski predstavniki, ki prijavljena dela ocenjujejo med 25. majem in 8. junijem.

Slovenski predstavniki v prvostopenjski žiriji Euro Effie 2016: Niko Kušar, Darja Počič, Ana Putrih in Andreja Zadnik Andoljšek.

Žirijo za nagrade Euro Effie 2016 vodi Dan Burdett, globalni podpredsednik blagovne znamke Snickers v družbi Mars, med 51 člani, ki bodo prijavljena dela presojali v prvem krogu žiriranja, pa so tudi slovenski predstavniki Niko Kušar, vodja tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, Darja Počič, starejša vodja blagovne znamke Cockta v družbi Atlantic Grupa, Ana Putrih, direktorica tržnega komuniciranja na Pristopu, in Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij v Mercatorju.

Žiriranje za nagrade Euro Effie poteka v dveh krogih. V vsakem krogu marketinški strokovnjaki ocenjujejo prijavljena dela glede na predložena dokazila, da je bilo tržno komuniciranje ključno za uspeh kampanje. Vsak član žirije pregleda okrog petnajst študij primerov iz različnih kategorij. Ocenjuje se le učinkovitost vsake kampanje in le tisti tržnokomunikacijski projekti, ki dosežejo vsaj 60 točk od 100 možnih, se prebijejo v drugi krog ocenjevanja. Drugi krog žiriranja za nagrade Euro Effie bo potekal 30. junija, nagrade pa bodo podeljene na slavnostni podelitvi 18. oktobra 2016.