• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Marketing je timska igra

Marketing je v sredini nevihte, v osrednjem intervjuju v junijskem Marketing magazinu pravi Aleksandra Kregar, direktorica centralnega marketinga v Atlantic Grupi, in prav potovanje skozi nevihto je ena ključnih kompetenc, ki jo mora marketing osvojiti. Kreativnost po njenem že dolgo ni več dovolj; potrebno je biti podatkovni guru in agilen v realnem času, meni Bregarjeva, o čemer govori tudi v spodnjem posnetku.

Še tako dobre kreativne rešitve brez dolgoročne učinkovitosti, merjene z donosnostjo (marketinških) naložb, niso sprejemljive, je prepričana Aleksandra Kregar, ena izmed najbolj prepoznavnih slovenskih in regijskih strokovnjakinj za marketing, ki je od leta 2005 direktorica centralnega marketinga v Drogi Kolinski/Atlantic Grupi. Merjenje rezultatov je v enem največjih prehrambnih podjetij v regiji globoko vsajeno v marketinški proces, pravi naša sogovornica. V intervjuju pripoveduje tudi o organizacijski strukturi marketinga v družbi Atlantic Grupa, o usklajevanju marketinških aktivnosti med regijami, kjer je podjetje prisotno, in upravljanju blagovnih znamk, ki uspešno izkoriščajo svoj potencial na številnih evropskih tržiščih.

V junijski številki Marketing magazina si lahko preberete še:

MM NOVICE

Polnoletni SEMPL z novo celostno grafično podobo

WEBSI odslej tudi za start-upe!

Agencije z vse večjimi prihodki s področja digitalnih aktivnosti

KOLUMMNE

Božidar Novak: Marketing v osebnem stečaju

Bojan Amon: Ko LinkedIn postane Facebook

Primož Žižek: Čarobna palica? Testiranje!

Aljoša Bagola: Ključne stvari

MMOJSTRICE

Metka Kejžar o #MBFWLJ

Anastasia Sideri o komuniciranju Coca-Cole

Nina Čelesnik o kozmetičnih trendih

MED AGENCIJAMMI

Poslovanje agencij v letu 2015

Kako so mediji poročali o agencijah?

Pankerji, ki so pokopali tradicionalno agencijo

Oglaševalci o agencijah

»Naših najboljših 10«: Communis DDB

FESTIVALSKI TURIZEMM

Konferenca PODIM ali pet nasvetov organizatorjem dogodkov

SMK: Marketing mora biti strateški partner v razvoju podjetja

Na Interactu o blokiranju spletnih oglasov kot največji grožnji

Festival of Media je Davos oglaševanja

EuroComm: Poslušanje. Merjenje. Zaposleni.

MED MMEDIJI

Jure Gostiša: V prihodnosti bo na področju medijev veliko trupel

Recept za prihodnost: regijska umeščenost in digitalna popolnost

Taktike preživetja tiskanih medijev v digitalni dobi

Igralski voajerizem grozi televiziji

MMEDNARODNO

Festival Exit kot ljubljena blagovna znamka

Uber: rešitev težave, ki vpliva na milijone ljudi, ali tehnološka norost?

Rio 2016: niso le športniki tisti, ki iščejo zlato

Kreativna žalost parlamentarnih volitev v Srbiji

Salzburg je najmočnejša avstrijska mestna znamka

Kako čim hitreje do »virusa«?

Marketing magazin lahko naročite tu.