• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Polnoletni SEMPL z novo celostno grafično podobo

V ospredju nove podobe vodilne regijske konference medijskih trendov SEMPL, ki bo obiskovalce navduševala že osemnajstič, sta moč njene blagovne znamke in identiteta. Zasnovali so jo v agenciji Futura DDB.

SEMPL tudi v svoji osemnajsti različici, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, ostaja zvest odkrivanju najnovejših trendov s področja medijev, marketinga in komuniciranja. V svojih dosedanjih sedemnajstih podobah je bil že marsikaj, pravi Valerija Prevolšek, njegova predsednica in direktorica Media Poola, enega največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji, ki konferenco organizira že od leta 1998: »Bil je prerojen, zvest, pluli smo v mednarodne vode, slavili trende, predvsem pa smo se, ne glede na rdečo nit, vedno trudili, da smo trende tudi ustvarjali. Iz ozko usmerjenega seminarja za medijske načrtovalce smo se prelevili v dogodek, kjer poleg sodobnih marketinško-komunikacijskih znanj v ospredje vse bolj postavljamo tudi razvoj, inovacije ter nove tehnologije.«

Skrbna gradnja blagovne znamke skozi leta

Po njenih besedah je SEMPL danes strokoven, zabaven, razgiban in sodoben dogodek, zato je nastopil čas, da se ga v polnoletnost pospremi z logotipom in podobo, ki bosta izražala vse to. »V ospredje tako postavljamo močno blagovno znamko in njeno identiteto, ki smo jo vsa ta leta skrbno gradili in razvijali,« o novi podobi, ki so jo zasnovali v marketinški agenciji Futura, pravi Prevolškova.

Robert Križmančič, art direktor v Futuri DDB, pojasnjuje, da nova podoba konference sledi pozicioniranju dogodka, ki ga v zreli fazi opredeljujeta visoka stopnja prepoznavnosti in močna identiteta. Uporabniki namreč vedo, kaj lahko pričakujejo od SEMPL-a, njihova pričakovanja pa so v mnogih primerih povezana tudi z njihovimi osebnimi izkušnjami.

SEMPL je tisto, kar prodaja SEMPL

»Za SEMPL-om je tako jasna in prepoznana zgodba, ki jo vizualno interpretiramo z umeščanjem tipografskega zapisa v kontekstualno fotografijo. SEMPL je tisto, kar prodaja SEMPL. Celostna podoba je tako časovno vzdržljiva in bo tudi v prihodnjih letih lahko podprla že znano mešanico strokovnih in družabnih presežkov ene najprepoznavnejših regijskih medijsko-komunikacijskih konferenc,« idejo, na kateri sloni nova podoba SEMPL-a, razlagajo v agenciji Futura, kjer so razvili tudi sekundarne elemente podobe, namenjene označevanju in znamčenju, ki bodo SEMPL-u vsako leto dajali tudi barvni ton.

»Ponosna sem, da je SEMPL v regiji danes sopomenka za odlično konferenco, Futura pa je njegov duh uspela fantastično izraziti v vseh elementih nove podobe,« dodaja Prevolškova.

Kot pravi, je SEMPL dogodek, kjer se srečajo tako strategi kot tudi kreativci, tako digitalno kot tudi analogno misleči, rdeča nit, ki ji sledijo že nekaj let in ji bodo tudi v prihodnje, pa je odličnost. Konferenca bo tako tudi letos gostila vrhunska predavanja, ob klepetu združila vodilne marketinške strokovnjake v regiji in z nagradami Sempler počastila presežke v medijski krajini regije Adriatik.