• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ultra zvezdniški Cannes Lions

Prihod na mednarodni festival kreativnosti v Cannesu sta pred kratkim potrdila zvezdniška režiserja Alejandro González Iñárritu (Birdman ali nepričakovana oblika nevednosti, Povratnik, Babilon, Čudovito ...) in Oliver Stone (J. F. K, Rojena morilca, Wall Street 1. in 2., The Doors, Evita …). Pridružila se bosta Tomu Hooperju (Kraljev govor) in Martinu Campbellu (bondiadi Zlato oko in Casino Royale).

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions postaja iz leto v leto bolj zvezdniški. Letošnji seznam »slavnih« postaja iz dneva v dan bolj hollywoodski. Med producenti na obisku v Cannesu bosta tudi Harvey Weinstein in Steve Golin, »investitorja v sanje«, ki desetletja vplivata na našo modo, poglede na svet, želje, statuse … Tam bodo tudi slavni igralci, kot sta Will Smith in Gwyneth Paltrow, in številni glasbeniki, na primer Brian Eno, Iggy Pop, Usher in drugi.

Nekateri se čudijo, kaj slavni počnejo na festivalu oglaševanja, vendar je direktor Philip Thomas prepričan, da je »kreativnost še vedno osrednji del programa. Kreativni ekosistem se spreminja, kreativnost v komunikacijah potrebuje nove oblike navdiha, ki jih lahko prinesejo ljudje iz drugih področij.« Verjetno ima prav, saj je na seznamu govorcev več kot 150 odličnih mislecev, teoretikov in predvsem praktikov.

Ekipa Marketing magazina se že veseli vsakoletnega romanja v meko kreativnosti, kamor se bomo peljali z odličnim avtomobilom iz francoske družine Renault. 63. festival bo potekal od 18. do 25. junija, nekatere vrste »passov« so že razprodane. Vsem, ki še niste bili na festivalu in se počutite del industrije: nisi Slovenec, če nisi bil na Triglavu! Nikoli nisi delal v oglaševanju, če nisi bil na Cannes Lions!

Na Cannes Lions letos pričakujejo več kot 15.000 udeležencev iz 100 držav ter več kot 40.000 prijavljenih del v tekmovalnem programu.