• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Plantella v sodelovanju s Publicisom izboljšuje rezultate

Plantella, vodilna slovenska blagovna znamka za vzgojo in nego rastlin podjetja Unichem, se predstavlja z novo podobo, ki so jo ustvarili v agenciji Publicis. Kot pravijo v Publicisu, ki je po uspešnem kreativnem natečaju lani jeseni postal dolgoročni partner Unichema, Plantella zaradi prenovljene arhitekture, podobe in osredotočene strategije blagovne znamke, že zavzema vodilno mesto na prodajnih policah.

Prenovljena Plantella na prodajnih mestih. (Foto: Primož Zanoškar)

»Nalogo smo opravili bolj celovito in dolgoročno naravnano, kot je naročnik sprva pričakoval. Prvi korak je bil utrditi moč znamke Plantella kot tradicionalne znamke v kategoriji preko zaznavnosti na polici in vtisa z novo obljubo. Drugi korak pa je bil zastavljen dolgoročno, z zasnovo nove blagovne znamke Urban Jungle, ki se na domačem trgu predstavlja kot izzivalec v svoji kategoriji, medtem ko jo dolgoročno usmerjamo v nišno in globalno znamko,« je pojasnil Toni Tomašek, kreativni direktor projekta iz Publicis Groupe Slovenia.

Unichem ima z nekaterimi svojimi znamkami vodilno pozicijo na slovenskem trgu, z nekaterimi, med njimi tudi Plantello, pa je prisoten v celotni srednjeevropski regiji.