• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken z zborom oživil »Bohemian Rapsody«

Heineken je prvi oglas »Zbor« (»The Chorus«) nove globalne kampanje #Živi svojo glasbo (#LiveYourMusic) predstavil ob 40. obletnici pesmi »Bohemian Rhapsody« priljubljene britanske rock skupine Queen.

Oglas je delo oglaševalske agencije Publicis Italija, njegovo osnovno sporočilo pa je, da imamo vsi radi dobro glasbo, nekatere pa pri poslušanju najljubših pesmi rado malo zanese. Anuraag Trikha, globalni direktor za komuniciranje blagovne znamke Heineken, je za Marketing Week povedal: »Glasba je za blagovne znamke posebna zver in velik izziv je, kako z njeno pomočjo ustvariti dodano vrednost in ne le še ene promocijske akcije.«

Zbor pa slavne rapsodije ne zapoje le ob njeni štirideseti obletnici pač pa tudi od 24. obletnici filma Waynov svet (»Wayne's World«), v katerem si glavna junaka s prijatelji pesem prepevata v avtu.

Kampanja ob oglasu vključuje tudi na novo oblikovane stekleničke.

 

Vir: AdWeek