• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram bolj priljubljen kot Snapchat

Družbeno omrežje Instagram je med številnimi blagovnimi znamkami iz različnih panog veliko bolj priljubljeno kot Snapchat, ugotavlja raziskava podjetja za analize in izobraževanje L2 Think Tank. Slednje je v zadnjem četrtletju preteklega leta in v prvem četrtletju leta 2016 analiziralo kar milijon objav na družbenih omrežjih in kar dve milijardi interakcij 879 blagovnih znamk po svetu.

Instagram je priljubljen v vseh panogah, z izjemo osvežilnih pijač in zabavne elektronike, pravi raziskava. Družbeno omrežje, ki ga je leta 2012 prevzel Facebook, uporablja večina blagovnih znamk v avtomobilski industriji, modni in kozmetični industriji, na področju potovanj, nakita in ročnih ur. Po mnenju spletnega analitičnega portala eMarketer priljubljenost Instagrama ni naključje, saj ga vedno več spletnih strategov vključuje v svoje digitalne komunikacijske načrte in se hkrati preusmerjajo od t.i. ustaljenih komunikacijskih platform.

Nasprotno so blagovne znamke pri uporabi družbenega omrežja Snapchat, ki je po raziskavi ameriške investicijske banke Piper Jaffrey najbolj priljubljeno družbeno omrežje med ameriškimi najstniki, veliko bolj zadržane. Na področju avtomobilske industrije se je zanj odločilo le 25 odstotkov blagovnih znamk in le 13 odstotkov znamk, ki so povezane s potovanji. Nekoliko izstopajo blagovne znamke oblačil, Snapchat uporablja kar 75 odstotkov blagovnih znamk, med modnimi blagovnimi znamkami je uporabnikov več kot 50 odstotkov.

Pogostost objavljanja na Snapchatu je višja od tiste na Instagramu, še ugotavlja raziskava. Blagovne znamke s področja zabavne elektronike tedensko v povprečju objavijo 39 objav na Snapchatu in le 6 objav na Instagramu. Tudi sicer je v različnih panogah objav na Snapchatu tedensko v povprečju več kot na Instagramu, z izjemo pri maloprodajnih blagovnih znamkah.


Vir: eMarketer