• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kdo so najboljši kreativni direktorji v Sloveniji?

V uredništvu Marketing magazina smo tudi letos glede na osvojene točke na Slovenskem oglaševalskem festivalu izluščili deset najboljših kreativnih direktorjev leta. V prvi peterici so trije Pristopovi kreativni direktorji Aljoša Bagola, Blaž Vuk in Robert Bohinec ter kreativni direktorici agencije Grey Ljubljana Petra Krulc in Katja Petrin Dornik.

Največ točk je na podlagi sistema točkovanja nagrajenih del, kot ga pri izboru agencije leta uporablja Slovenski oglaševalski festival (SOF), letos prejel Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop, in sicer 124, ki je tako prehitel svoja agencijska kolega Blaža Vuka (117 točk) in Roberta Bohinca (72 točk). Lani je zmagal Blaž Vuk, predtem pa je Aljoša Bagola dvakrat zapored osvojil naziv kreativnega direktorja leta.

»Tretji naziv za kreativnega direktorja leta zdaj ni več le laskavo priznanje, ampak mi osebno postaja trden dokaz, da je začrtana smer kreativnega razvoja naše agencije prava, da so ideje, ki jih ustvarjamo vredne vse požrtvovalnosti, ter da je zaupanje naročnikov v naše ideje neprecenljivo. To hkrati ni več le osebno priznanje, saj je neločljivo povezano z izjemno ekipo, predanimi sodelavci in odličnimi naročniki. Zato vsem najlepša hvala za njihov prispevek in zaupanje,« je zmago pospremil Aljoša Bagola.

Na četrtem mestu na lestvici najboljših slovenskih kreativnih direktorjev leta 2015  je Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, ki je osvojila 68 točk, prav toliko kot agencija Grey Ljubljana na lestvici najboljših slovenskih kreativnih agencij (zasedla je drugo mesto, takoj za Pristopom), saj je kreativno vodila vse na SOF-u nagrajene Greyeve projekte. V prvi peterici je še ena kreativna direktorica, in sicer Katja Petrin Dornik, prav tako iz agencije Grey Ljubljana, ki je prejela 58 točk.

V prvi deseterici kreativnih direktorjev z največ osvojenimi točkami na letošnjem SOF-u so še Janez Rakušček (Luna TBWA), Domen Husu (Yin + Young), Tine Lugarič (Publicis Groupe Slovenija) ter Toni Tomašek (Publicis Groupe Slovenija) in Samo Geršak (Luna TBWA), ki si z enakim številom točk delita deveto mesto.

 

*Lestvico desetih najboljših kreativnih direktorjev leta smo objavili v majski številki tiskane revije Marketing magazin, št. 419, a se nam je vanjo prikradla neljuba napaka. Zaradi napačnega seštevka točk pri osvojenih nagradah smo pomotoma izpustili Petro Krulc, izvršno kreativno direktorico v agenciji Grey Ljubljana, ki se je uvrstila na visoko četrto mesto. Za nenamerno površnost se Petri Krulc in agenciji Grey iskreno opravičujemo!