• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook ostaja najbolj priljubljeno družbeno omrežje med oglaševalci

Velika večina oglaševalcev na družbenih omrežjih po svetu verjame, da Facebook med vsemi družbenimi omrežji prinaša najvišjo donosnost naložb in je ključen za marketinški uspeh na teh komunikacijskih kanalih, ugotavlja najnovejša raziskava ameriških podjetij Social Fresh, Firebrand in Simply Measured.

Foto: iStock

V marčevski raziskavi je sodelovalo 551 oglaševalcev na družbenih omrežjih po vsem svetu, od katerih so raziskovalci želeli izvedeti, katero družbeno omrežje jim prinaša največjo donosnost na naložbe (ROI). Kar 95,8 odstotka jih je odgovorilo, da je to Facebook, 63,5 odstotka je navedlo, da jim Twitter prinaša največjo donosnost na naložbe, 40,1 odstotka jih to pravi za Instagram, le 2,1 odstotka pa za Snapchat. Ugotovitev, da se oglaševalci še vedno najbolj osredotočajo na Facebook, ni presenetljiva, saj Facebook neprestano raste in dopolnjuje ter dodaja nova orodja, ki jim omogočajo doseganje dobička.

Po oceni spletnega analitičnega portala eMarketer bo do konca letošnjega leta število mesečnih uporabnikov Facebooka doseglo 1,43 milijarde. Poleg tega ocenjujejo, da bo mobilno oglaševanje Facebooku prineslo že 82 odstotkov celotnih njegovih prihodkov od digitalnega oglaševanja v ZDA. K rasti Facebookovih oglaševalskih prihodkov najbolj prispevajo Instagram in mobilni video formati na Facebooku. V letošnjem letu naj bi Instagram dosegel 1,3 milijarde dolarjev v ZDA (po vsem svetu pa 1,53 milijarde dolarjev) prihodkov od mobilnega oglaševanja. V ZDA naj bi Instagram prispeval 15,4 odstotka k celotnim Facebookovim prihodkom od mobilnega oglaševanja.

Vir: eMarketer