• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Amazon največ prispeva k rasti spletne trgovine v ZDA

Amazonovi prihodki od spletne prodaje so bili v letu 2015 za kar 23 milijard dolarjev (20,1 milijarde evrov) višji kot leta 2014, s čimer je ta spletni velikan prispeval kar 60 odstotkov k rasti sektorja spletne trgovine v ZDA, ocenjuje tržnoraziskovalna hiša Forrester Research.

Foto: iStock

Pri Forresterju pravijo, da je večina trgovcev v ZDA sicer osredotočena na večsmerne kanale, kljub temu pa spletna prodaja predstavlja le 8 odstotkov njihove celotne prodaje. A dejstvo je, da splet vpliva na velik odstotek prodaje.

Nick Egelanian, predsednik svetovalne družbe za razvoj maloprodaje SiteWorks International, poudarja, da morajo trgovci vedno slediti željam potrošnikov in jim ugoditi. »Tudi če imate fizično trgovino, morate kupcem zagotoviti dostavo po pošti,« meni Egelanian.

Kot so ugotovili pri Forresterju, to trgovcem povzroča dodatne obremenitve. Potrošniki pričakujejo, da bodo naročeni paketi prispeli hitreje, zato morebitne količinske popuste, ki bi jih trgovci lahko pridobili pri dostavljavcih, hitro nadomestijo stroški zaradi pospešene dostave. Poročilo med drugim dodaja, da podjetja, kot je Amazon, predstavljajo veliko grožnjo malim trgovcem, saj lahko zaradi široko dostopnega množičnega trga postavljajo nižje cene.

Mobilniki bolj za iskanje kot za nakupovanje

Pri Forresterju ugotavljajo še, da je mobilno nakupovanje za mnoge še vedno neprijetno, saj je kar 78 odstotkov sodelujočih v raziskavi izrazilo nezadovoljstvo zaradi majhnih zaslonom in počasnim nalaganjem strani. Mobilne naprave zato potrošniki pogosteje uporabljajo za iskanje kot pa za nakup.

Forrester napoveduje, da bo spletna prodaja v ZDA do leta 2020 že presegla 500 milijard dolarjev (približno 438,6 milijarde evrov), medtem ko bo letos znašala 373 milijard dolarjev (327 milijard evrov).

Vir: Warc