• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristop med najučinkovitejšimi neodvisnimi agencijami na svetu

Glede na globalni indeks učinkovitosti Effie 2016 je najučinkovitejša neodvisna oglaševalska agencija na svetu madžarska ACG, najučinkovitejša agencija, ki je del mreže, je dubajska FP7/DXB, najučinkovitejša agencijska mreža pa Ogilvy & Mather. V prvi deseterici najučinkovitejših neodvisnih agencij sta tudi slovenski Pristop, in sicer na odličnem šestem mestu, in hrvaški Imago na devetem mestu.

Indeks učinkovitosti Effie razvršča najučinkovitejše oglaševalske agencije, oglaševalce in blagovne znamke na podlagi osvojenih nagrad na več kot štiridesetih lokalnih tekmovanjih za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie.

Med agencijami, ki so del oglaševalskih mrež, je največ točk na tekmovanjih Effie osvojila dubajska agencija FP7/DXB, na drugem mestu je indijski Ogilvy & Mather, na tretjem pa kolumbijski Sancho BBDO. Med neodvisnimi oglaševalskimi agencijami vodi madžarska agencija ACG, sledita turška agencija Güzel Sanatlar in dubajski MINT. Pristop je z 32 osvojenimi točkami zasedel odlično šesto mesto, takoj za agencijskima težkokategornikoma, ameriškima agencijama Droga5 (65 točk) in Wieden+Kennedy (35 točk).

Največ točk (po 8) je Pristop dobil za dve z zlato nagrado Effie nagrajeni tržnokomunikacijski akciji, in sicer za »Naprej k naravi« blagovne znamke Zelene doline Mlekarne Celeia in »Tudi vi potrebujete Donat Mg« blagovne znamke Donat Mg Atlantic Grupe. Po štiri točke je dobil za z bronastim effiejem nagrajena projekta prenove kartice zvestobe Mercator Pika in lansiranja blagovne znamke Oki Doki Mlekarne Celeia, po dve točki pa za Cocktino kampanjo »Ustvarjena drugačna« (ožji izbor na evropskem tekmovanju Euro Effie), razvoj blagovne znamke Sveta vladar Nove KBM, akcija »Ko fantazija postane goljufija« Zavarovalnice Triglav in akcija »Itak Job« za blagovno znamko Itak Telekoma Slovenije (vse tri so prišle v ožji izbor na tekmovanju Effie Slovenija).

V prvi deseterici najučinkovitejših neodvisnih agencij je še ena agencija iz regije nekdanje Jugoslavije, in sicer hrvaški Imago. Med slovenskimi agencijami so na lestvici stotih najučinkovitejših še medijska agencija Pristop Media (33. mesto), tržnoraziskovalna agencija Aragon (59. nesto) in Renderspace (75. mesto).

Najučinkovitejše neodvisne agencije na svetu

(Vir: Effie Effectiveness Index 2016)

Med agencijskimi mrežami je najučinkovitejša Ogilvy & Mather, na drugem mestu je BBDO Worldwide, na tretjem pa McCann Worldgroup.

Tri najučinkovitejše blagovne znamke, kot jih je izmeril indeks učinkovitosti Effie, so Coca-Cola (61 točk), Vodafone (35) in McDonald's (31), trije najučinkovitejši oglaševalci pa prav tako Coca-Cola (oziroma njeno krovno podjetje The Coca-Cola Company), sledita Unilever in Procter & Gamble