• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Potrebujemo le kvote pameti, razuma in izobraženosti«

»Edine kvote, ki jih res potrebujemo, so kvote pameti, razuma in izobraženosti,« pravi Cene Grčar, odvetnik medijske hiše Pro Plus, o glasbenih in drugih kvotah, ki so našle svoj prostor v slovenski medijski zakonodaji. V osrednjem intervjuju za majsko številko Marketing magazina pripoveduje še o drugih (ne)smislih zakonodaje na področju medijev, pa tudi o vprašanju slovenskosti v oglaševanju, primerjalnem oglaševanju in promocijskem umeščanju izdelkov v televizijske vsebine.

V Sloveniji deluje vedno več mednarodnih televizijskih programov, a zanje ne veljajo enaka pravila in omejitve glede oglaševanja in promocijskega umeščanja izdelkov kot za slovenske televizije, o čemer Cene Grčar govori tudi v zgornjem posnetku.

»Po pravilih Evropske unije, ki so implementirana tudi v naš Zakon o avdiovizualnih medijskih storitvah, namreč velja tako imenovano country of origin načelo. To poenostavljeno pomeni, da ti programi sodijo pod pristojnost države, kjer imajo svoj sedež oddajanja in zanje velja tamkajšnja zakonodaja, ne glede na to, v katero državo dejansko oddajajo svoj program. Čeprav so de facto »slovenski« programi in so takšni tudi videti, saj vsebujejo slovenske podnapise in slovenske (lokalne) oglase in ciljajo slovenski avditorij, formalno niso slovenski izdajatelji. To pomeni, da niso dolžni spoštovati slovenskih predpisov, naš regulator jim nič ne more oziroma jih ne nadzira. Verjetno jih kaj dosti ne nadzira niti regulator v državi, kjer so registrirani, saj tam sploh niso vidni. Nekaj je narobe s takšno ureditvijo, a ne?« se (retorično) sprašuje Grčar. Več o tem pa v naslovnem intervjuju novega MM-a.

V novi, 419. številki Marketing magazina si preberite še:

MM NOVICE

05. DIGGIT: 14. junija bo vetrovno

Marketing magazin je dobil brata

VICE Media vstopa v Slovenijo v partnerstvu s Planet TV

Večer kupil 44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revij

KOLUMMNE

Božidar Novak: Pandurjev vesoljski marketing

Bojan Amon: Kriva je Panama

Primož Žižek: Internet v dobi zrelosti

Aljoša Bagola: Uspeh samoumevnosti

FESTIVALSKI TURIZEMM

Ana Kompara, zmagovalka kreativnih natečajev

Odkrivanje industrije emocij v Rovinju

Digitalno, še bolj digitalno, najbolj digitalno – WEBSI 2016

Fanfara uspešno prepotovala področje psihologije v marketingu

MMARKETING

Blagovna znamka delodajalca – ciljanje s pravimi puščicami v izbrane tarče

Merkur z novo komunikacijsko platformo prebuja mojstre

Ko tržne raziskave postanejo prodajno in ne več samo marketinško orodje …

Skok v Mercator: kampanja »Podprimo skakalce«

Hitri Planko: primer izgradnje športnikove osebne znamke

DIGITALNO

Vpliv sezonskih spletnih trendov na obisk spletnih strani

Digitalne kampanje STO: domišljija + občutki = odločitev

Facebook kot vedno bolj resen prodajni kanal?

Se mali zasloni selijo na družbena omrežja?

»Ubili« tri proizvode, da so dobili Cashilo

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

SKOJ izpostavil pomembnost sodelovanja, povezovanja in merjenja učinkov komuniciranja

Agencije za odnose z javnostmi morajo biti regijsko prisotne

MMEDNARODNO

Pridružite se vojski ljudi, ki si med seboj delijo (skoraj) vse!

Prihaja sezona pivovarjev

Vplivajmo na vplivneže

Bodite pozorni na blagovno znamko!

Twitter: od postranskega projekta do komunikacijskega fenomena

 

Marketing magazin lahko naročite tu.