• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znan je program pete konference Diggit

Peta slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit, ki jo TSmedia in Marketing magazin organizirata 14. junija 2016 v GH Union v Ljubljani, se bo posvetila izbiri in upravljanju digitalnih platform in orodij za doseganje pomembne konkurenčne prednosti, pri čemer bo poudarek na praktičnih primerih in idejah.

Za ogrevanje bo Mark Tungate, direktor in urednik Epica Awards, edine globalne organizacije, kjer  nagrade za oglaševalsko kreativnost podeljujejo uredniki in novinarji marketinških publikacij, pokazal, kaj se lahko naučimo od v svetovnem merilu največkrat nagrajenih digitalnih komunikacijskih podvigov preteklega leta. Sledil bo predstavnik družbenega omrežja LinkedIn Ian Hurlock, ki bo udeležencem povedal, kako s pomočjo družbenih omrežij pospešiti prodajo.

Mobilno poslovanje in delitvena ekonomija

V drugem programskem sklopu se bodo udeleženci posvetili trendom že tretjega vala mobilnega poslovanja, ki vse bolj zajema digitalni prostor. O tem bo govoril tudi James Chandler, vodja mobilnega poslovanja v britanski medijski agenciji Mindshare, nato pa se bodo predavatelji podrobneje posvetili poslovnim modelom in praksam, ki so najprimernejše za manjše trge, kot je slovenski. Kako je z mobilnimi trendi? Katere mobilne rešitve so najprimernejše za našo regijo? Na ta vprašanja in še na mnoga druga bo odgovorila Tamara Lah Momčilović, direktorica podjetja Infinum, ki je ena izmed najhitreje rastočih družb v regiji s povsem mobilnim DNK. Na okrogli mizi bodo govorili o fenomenu delitvene ekonomije, aktualnem trendu, ki močno spreminja obstoječe poslovne modele in je že prisoten tudi v Sloveniji. O prednostih in posebnostih delitvene ekonomije bodo govorili predstavniki Uberja, prevozi.org in Bolha.com.

Digitalna komunikacija, ki navdihuje

Kako pa je z digitalno komunikacijo v praksi? Danes pot rasti prodaje tlakujejo avtomatizirani sistemi za generiranje vročih prodajnih stikov, ki povezujejo prodajna in marketinška orodja. O tem bo govoril Istvan Viz iz podjetja Salesforce, ene najbolj naprednih in hitro rastočih svetovnih družb, ki razvijajo rešitve za učinkovito povezovanje marketinga in prodaje. »Navdihuje nas digitalno« je naslov predavanja, v katerem bosta predstavnika trgovca Lidl predstavila, kako lahko družba iz t. i. tradicionalne panoge pri svojih procesih ter komunikaciji sistematično in načrtno izkorišča prednosti, ki jih ponujajo digitalni kanali, in tako izboljša svoj položaj na trgu. Sledila bo okrogla miza, na kateri bodo s pomočjo praktičnih primerov govorili o uspešni digitalni preobrazbi poslovanja in komuniciranja, njenih vzrokih, vplivih in konkurenčni prednosti, ki jo zagotavlja.

Pawel Sala, soustanovitelj in direktor podjetja FreshMail ter predsednik sveta IAB za pridobivanje digitalnih znanj, bo govoril o tem, katera znanja so ključna za sodobno digitalno poslovanje, kako jih pridobiti, kakšne so prednosti certificiranih znanj in kakšna je njihova vrednost. Udeležencem bodo izvedeli tudi, katera družbena omrežja so trenutno najprimernejša za slovenska podjetja in kako jih kar najučinkoviteje izkoriščati. Prav digitalna znanja so ključna za to, da se lahko podjetja prilagodijo svojim strankam, ki so tudi same vse bolj digitalne. Gosti zadnje okrogle mize pa bodo povedali, kaj in koliko nakupuje povprečni Slovenec oziroma Slovenka. Celoten program je objavljen tu.  

Zgodnje prijave digitalnih rešitev možne le še danes

Na konferenci Diggit bodo že tretjič podelili nagrade Diggit digitalnim dosežkom leta v osemnajstih kategorijah. Poleg osemnajstih zlatih nagrad bodo podeljene tudi štiri velike nagrade Diggit za posebne dosežke. Za zgodnje prijave digitalnih rešitev je čas le še danes.