• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hrvaška agencija leta je BBDO Zagreb, oglaševalec leta pa Zagrebačka pivovara

Na hrvaškem oglaševalskem festivalu Dnevi komunikacij 2016 (Dani komunikacija 2016) so konec minulega tedna podelili nagrade na treh tekmovanjih, in sicer nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie, nagrade najboljšim digitalnim akcijam Mixx in nagrade najboljšim oglaševalskim akcijam Ideja X. Agencija leta je postala oglaševalska agencija BBDO Zagreb, ki je bila najboljša tudi na tekmovanju za nagrade Effie.

Veliko nagrado na tekmovanju IdejaX kot tudi veliko in zlato nagrado Effie je dobila agencija BBDO Zagreb, ki je postala tudi agencija leta na Hrvaškem.

Na tekmovanju Ideja X, ki nagrajuje najkreativnejša dela v vseh vrstah medijev, je naziv agencije leta osvojila agencija BBDO Zagreb, ki je dobila tudi veliko nagrado za akcijo »Naša mesta so zakon« (»Naša su mjesta zakon«) Zagrebačke pivovare. Ta je postala tudi oglaševalec leta. Nagrado Mixx »Best in Show«, ki se podeljuje najkreativnejšim in najučinkovitejšim delom v spletnem oglaševanju, sta osvojili agenciji Señor in Studio Čavar za akcijo »Povej to na glas« (»Reci to glasno«) za naročnika Outdoor Akzent. Na lestvici najboljših agencij glede na osvojene točke na tekmovanju IdejaX je drugo mesto tako pripadlo agenciji Señor, tretje mesto pa pripadlo agenciji Bruketa&Žinić OM.

Nagrade X so bile podeljene tudi v naslednjih kategorijah:

  • pijače (alkoholne in brezalkoholne): akcija »Naša mesta so zakon«, agencija BBDO Zagreb in oglaševalec Zagrebačka pivovara;

  • telekomunikacijske storitve: akcija »Ti v življenju manjka super TV-vsebin?« (»Fali ti super TV sadržaja u životu?«), agencija Señor za oglaševalca Iskon;

  • mediji in založništvo: akcija »Povej to na glas«, agencija Señor in Studio Čavar za oglaševalca Outdoor Akzent;

  • finančne in zavarovalniške storitve: akcija »Milo«, agenciji Utorak_biro za propagando in Grey Worldwide Zagreb za oglaševalca Erste Bank;

  • družbene akcije: akcija »Muzej resničnosti« (»Muzej realnosti«), agencija Švicarska za oglaševalca UNICEF;

  • samopromocija in korporativno komuniciranje: akcija »Razveseli mamo in se vrni domov« (»Razveseli mamu i vrati se doma«), agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija in Madison Consulting za Adris grupo;

  • najboljša celostna oglaševalska akcija: akcija »Naša mesta so zakon«, agencija BBDO Zagreb in oglaševalec Zagrebačka pivovara.

Posebna priznanja IdejaX:

Nagrade MIXX so podelili še v naslednjih kategorijah:

  • povečanje zavedanja o blagovni znamki: »Prihodnost v Adrisu« (»Budućnost u Adrisu«), agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija in Madison Consulting za Adris grupo;

  • oznamčene vsebine: »Krafteraj«, agencija 404 za oglaševalca Jack Daniel's Brown Forman;

  • večmedijska vključenost: »Konzumklik.hr – najbližja trgovina«, agencija Bruketa&Žinić OM ter oddelek za digitalni marketing in sektor korporativnega marketinga v Konzumu;

  • neposredni odziv in zbiranje stikov: »Digitalna strategija Camping Village Šimuni«, agencija Degordian za naročnika Kamp Šimuni in akcija »Bodi sedmi – Vojna zvezd: Sila se prebuja«, agencija iZone in web.burza za naročnika 2i Film;

  • najboljša medijska strategija: »McDonald'sova kampanja za zajtrk« (»McDonald's Breakfast Campaign«), agencije OMD Media, Innovo DDB in Drap za McDonald's Hrvaška;

  • inovativna uporaba tehnologije: »Pripovedovanje zgodb v obogateni resničnosti« (»Storytelling u proširenoj stvarnosti«), agencija KADEI 360 za oglaševalca Trdnjava Barone – mesto Šibenik;

  • mobilna akcija: nagradni natječaj »Lov na božične krogle« (»Lov na božićne kuglice«), agencija Studio Revolucija za oglaševalca City Center One Zagreb (East, West) in Split;

  • akcija na družbenih omrežjih: »The Voice – najlepši glas Hrvaške«, agencija 404 za oglaševalca HRT; 

  • spletna stran:  »Prenova RTL.hr«, agencija Web.burza za oglaševalca RTL Hrvatska.

Tudi na hrvaških effiejih slavila BBDO Zagreb in Zagrebačka pivovara

Za hrvaške nagrade Effie se je potegovalo 36 prijavljenih del. Veliko nagrado kot tudi zlato nagrado Effie je dobila akcija »Narečja« (»Dijalekti«), ki sta jo za Zagrebačko pivovaro pripravili kreativna agencija BBDO Zagreb in medijska agencija Universal McCann. Srebrno nagrado Effie sta dobili dve akciji, in sicer akcija Erste Bank »Gotovinska posojila na spletu« agencij Grey Worldwide Zagreb in Utorak ter medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb kot tudi akcija »Neverniki« (»Nevjernici«) hrvaškega telekoma, delo agencije McCann Zagreb in medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb.

Bronaste nagrade Effie so dobile tri akcije, in sicer »Kokice Simpa – praži, kolikor hočeš!« (»Simpa kokice – Prži kako hoćeš!) hrvaškega telekoma agencije BBDO Zagreb in medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, »Tovariš« (»Komšija«), ki so jo za podjetje AutoZubak, ustvarili agenciji Bruketa&Žinić OM in Brandoctor ter medijska agencija Pro media group, in »mHepi« oglaševalca HEP agencij McCann Zagreb in Fahrenheit ter medijske agencije Real Grupa.