• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delovna mesta tedna

Tudi v tem tednu je povpraševanje delodajalcev po marketinških znanjih, še posebej na področju digitalnih vsebin in trženja oglasnega prostora, veliko. Nove sodelavce s področja marketinga, oglaševanja in medijev med drugim iščejo v Atlantic Grupi, Gorenju in Delu.

Foto: Dreamstime

Družba Atlantic Grupa v svojo ekipo sprejme izkušenega vodjo blagovne znamke Barcaffe (m/ž), ki bo med drugim odgovoren za strateško odločanje, vodenje in strategijo blagovne znamke, razvoj novih izdelkov, pakiranj in kategorij ter pripravo predlogov in izvajanje marketinških operacij. Vloge pričakujejo do 17. aprila 2016 z izpolnitvijo spletnega obrazca, kjer najdete tudi več informacij o delovnem mestu.

Skupina Gorenje k sodelovanju vabi strokovnega sodelavca (m/ž) za produkcijo digitalnih vsebin na področju korporativnega marketinga v oddelku tržnega komuniciranja. Izbrani kandidat bo načrtoval in pripravljal vsebine za Gorenjeve digitalne kanale, sodeloval s produkcijsko ekipo in uredniki pri izboru, urejanju in objavljanju vsebin. Vloge pričakujejo na tem e-naslovu do 19. aprila 2016, več informacij o delovnem mestu pa je tu.

Podjetje Rheinland elektro maschinen Group iz Komende zaposli vodjo marketinga (m/ž), ki bo pripravljal letne marketinške plane, marketinške strategije in kampanje, prodajne in tržne analize, vodil projekte in koordiniral zunanje izvajalce. Življenjepise sprejemajo na tem e-naslovu, več informacij pa najdete na zaposlitvenem portalu Mojedelo.com.

Medijska družba Delo ima razpisani dve prosti delovni mesti na področju digitalnega oglasnega trženja, in sicer išče pomočnika direktorja trženja (m/ž) in vodjo projektov (m/ž). Prvi bo nudil pomoč pri strateškem načrtovanju trženjskih strategij s poudarkom na digitalnih trženjskih strategijah in iskal nove trženjske poslovne modele in pridobival naročnike, drugi pa bo pomagal pri načrtovanju, organiziranju in usklajevanju področja digitalnega oglasnega trženja ter samostojno vodil digitalne trženjske projekte. Prijave sprejemajo na e-naslov [email protected].

Tržnika oglasnega prostora (m/ž) išče tudi ponudnik zunanjega oglaševanje Urbanum. Izbrani kandidat bo tržil oglasni prostor na velikih zunanjih oglasih, iskal nove potencialne stranke in skrbel za obstoječe. Več informacij najdete na portalu Mojazaposlitev.si.

Agencija za trženjsko komuniciranje IR image iz Kamnika v svoje vrste sprejme medijskega stratega (m/ž), ki bo skrbel za projektno vodenje in ključne naročnike ter strateško in operativno medijsko planiranje, s poudarkom na poznavanju digitalnega oglaševanja in družbenih omrežij. Več informacij najdete na zaposlitvenem portalu Mojedelo.com, prijave pa sprejemajo do 29. aprila 2016 na [email protected].

Podjetje Hocoma, ki prinaša inovativne rešitve na področje medicine, išče urednika digitalnih vsebin (m/ž) – pripravnika za 6-mesečno delo z možnostjo podaljšanja. Izbrani kandidat se bo pridružil marketinškemu oddelku in bo odgovoren za urejanje njihovih digitalnih platform, kot so globalno spletno mesto, baza vsebin in baza znanja. Prijave v angleščini sprejemajo na e-naslov [email protected] do 2. maja 2016.

Podjetje za proizvodnjo embalaže Masterplast iz Logatca v svojo ekipo vabi specialista za spletni marketing (m/ž), katerega glavna naloga bo urejanje in skrb za uspešno delovanje njihove spletne trgovine in ostalih spletnih strani. Pričakujejo dobro poznavanje spletnega marketinga in oglaševalskih orodij. Prijave sprejemajo do 30. aprila 2016 na ta e-naslov, več informacij o delovnem mestu pa najdete tu.

Sodelavca za digitalni marketing (m/ž) išče tudi podjetje MiniMe, distributer visokotehnološke opreme za otroke in starše. Izbrani kandidat (lahko je tudi študent) bo pripravljal vsebine za različne spletne kanale ter sodeloval pri pripravi marketinške strategije po posameznih blagovnih znamkah in državah. Več informacij najdete na portalu Mojazaposlitev.si.