• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne zamudite zgodnjih prijav za nagrade Diggit!

Zgodnje prijave za nagrade Diggit, ki prijaviteljem omogočajo cenejše prijavnine, so na voljo še do 22. aprila. Prijavitelji lahko v eno ali več od skupno osemnajstih kategorij prijavijo digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki so bili izdelani, zasnovani, prenovljeni ali so dosegli merljiv napredek v Sloveniji, in sicer v času od 24. aprila 2015 do 6. maja 2016.

Marketing magazin in TSmedia, organizatorja konference Diggit, ki bo 14. junija 2016 v Ljubljani, udeležencem in prijaviteljem del ponujata poseben paket, po katerem boste za dve kotizaciji in eno prijavo dela do 22. aprila 2016 odšteli 350 evrov (+ DDV).

Naročniki Marketing magazina boste za zvestobo še dodatno nagrajeni. Ne glede na čas prijave vam bomo priznali dodaten 15-odstotni popust na zgodnjo ali redno ceno kotizacije in na zgodnjo ali redno ceno prijave dela.

O najboljših delih bo presojala desetčlanska žirija

Najboljša dela med prijavljenimi bo letos izbirala desetčlanska žirija. Predsednica žirije je Manja Gradišek (NLB), člani pa Alenka Potočnik Anžič (AV Studio), Damjan Planinc (Get Interactive), Gregor Draksler (Peugeot), Jaka Lenardič (ENKI), Karmen Lužnik (Renderspace), Karmen Mlinar (Lidl Slovenija), Mitja Jereb (TSmedia), Simona Koren (Atlantic Grupa) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin).