• Facebook
  • Twitter
  • RSS

25. SOF: Močna prevlada agencije Pristop

Na 25. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), ki se je v Portorožu pravkar končal s podelitvijo nagrad najboljšim oglaševalskim delom leta, je naziv agencije leta že četrto leto zapored pripadel Pristopu. Znamka leta je postal Si.mobilov Orto, med mladimi kreativci pa sta letos najbolj navdušili kreativki Tina Mozetič (sicer tudi sodelavka MM-a) in Eva Stopar, ki se bosta udeležili tekmovanja Young Lions na junijskem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions.

Pristop je naziv agencije leta prejel že četrto leto zapored. (Foto: Žiga Intihar)

Agencija Pristop je bila letos brez prave konkurence, saj je prejela kar deset velikih nagrad od skupno enajstih podeljenih. V skupini celostne komunikacijske akcije in skupini film je slavila z akcijo »Ne objavi, kar te lahko gnjavi« za Telekom Slovenije, v skupini celostne digitalne akcije in skupini oznamčene ali ustvarjene vsebine z akcijo »Gladko bančništvo« Nove KBM, med inovativnimi rešitvami je zmagala akcija »Markovec« za Atlantic Grupo, v skupini neposredno komuniciranje je bila najboljša akcija »Zeleno srce« Mestne občine Ljubljana, v skupini digitalno komuniciranje pa »Virtualni poleti Planica 2015« Zavarovalnice Triglav. Pristop je veliko nagrado prejel tudi v skupini tiskani oglasi in plakati za serijo del »Ladja« in »Stena« ob Festivalu migrantskega filma, v skupini ambientalno oglaševanje za akcijo Mini teatra »Gledališče v prtljažniku« in v letos novi skupini družbeno dobro za projekt »Botrstvo« ZPM Ljubljana Moste-Polje.

Edina druga agencija, ki je še dobila veliko nagrado, je oblikovalski studio VBG. Prejel jo je v skupini oblikovanje, in sicer za celostno grafično podobe blagovne znamke 4kids and us podjetja Rainer kozmetika. V skupini radijsko oglaševanje velika nagrada ni bila podeljena.

Priznanje SOF za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela agencija Luna\TBWA, za najboljšo režijo zvočnega oglasa pa Zavod Radio Študent. Priznanje za najboljšo fotografijo je dobila agencija Bright Visuals, BV Media, za najboljšo ilustracijo pa Pristop. Agencija Yin + Young je prejela priznanje za najboljše tekstopisje.

Naj spomnimo, da je tudi po B-reportu, letnem pregledu največkrat nagrajenih agencij, oglaševalskih akcij in oglaševalcev v regiji, ki ga je Marketing magazin včeraj premierno predstavil na SOF-u, Pristop najuspešnejša agencija tako v Sloveniji kot celotni regiji nekdanje Jugoslavije, saj je v letu 2015 zbrala največ točk z osvojenimi nagradami na nacionalnih, regijskih in mednarodnih festivalih in tekmovanjih.

Pristop je sicer na letošnji SOF prijavil največ del med vsemi agencijami, kar 62, sledijo Publicis Group Slovenija z 48 prijavljenimi deli, Grey Ljubljana s 43 deli in Luna TBWA s 40 deli.

Znamka leta je Orto. (Foto: Žiga Intihar)
Mladi kreativki Tina Mozetič in Eva Stopar. (Foto: Žiga Intihar)
Pristop je naziv agencije leta prejel že četrto leto zapored. (Foto: Žiga Intihar)