• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report: letni pregled največkrat nagrajenih kreativnih del v regiji

»Nagrade je treba unovčiti, sicer je trud zaman,« je na današnji predstavitvi projekta B-report na Slovenskem oglaševalskem festivalu poudarila Ariana Nina Eror, direktorica marketinga in trženja pri Marketing magazinu, pobudniku in izvajalcu B-reporta. Namen B-reporta je namreč prav to: spodbujati prijave oglaševalskih del na festivale in regijsko kreativno industrijo predstaviti svetu.

B-report je pregled največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz držav nekdanje Jugoslavije na najpomembnejših oglaševalskih festivalih in tekmovanjih. Priznamo, nismo zelo izvirni, saj se zgledujemo po Gunn Reportu. Zato pri točkovanju ne upoštevamo na mednarodni ravni največkrat nagrajenih akcij iz regije, to je družbenih kampanj. »Verjamemo namreč, da mora komunikacijska industrija v prvi vrsti »poganjati« posel. Bomo pa vse dosežke s področja družbene odgovornosti v B-reportu omenjali posebej,« je B-report predstavila Ariana Nina Eror.

Katere so najuspešnejše agencije v regiji, si lahko pogledate v tej predstavitvi ali pa obiščite spletno stran B-report.