• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Nedavno je pri MM-u izšel slovenski prevod najnovejše knjige mednarodnega strokovnjaka za znamčenje Martina Lindstroma Small data: drobne sledi, ki odkrivajo velike trende. Ob tej priložnosti smo z Lindstromom naredili ekskluzivni intervju, v katerem Slovencem svetuje, naj se podamo na lov za drobci podatkov, small data, jih ljudje puščamo za seboj na svojih domovih, raziskovalci pa lahko z njihovo pomočjo zaznajo pomembne trende.

»V naših življenjih se vse odvija okrog tega, da najdemo ravnovesje, pri čemer pa smo večino časa neuravnoteženi – morda mislimo, da smo pretežki, prestari, imamo občutek, da za svojo starost nismo dosegli dovolj, morda se nam zdi, da nimamo dovolj prijateljev. In vsa naša neravnovesja predstavljajo priložnost za blagovne znamke. Vaš cilj kot blagovne znamke bi torej moral biti, da ugotovite, kje smo ljudje zunaj ravnovesja. Bolj kot smo neuravnoteženi, več priložnosti lahko najdejo blagovne znamke. Lahko gre za izdelek za uravnavanje telesne teže, portal za zmenke, kar koli že ljudje potrebujejo za večje ravnovesje. Vaš cilj ob obisku domov ljudi bi torej moral biti, da razumete, zaradi česa niso v ravnovesju in nato začnete delati povezave. Šele nato pa lahko uporabite številke, big data, da preverite vaša dognanja, toda vedno ali pa vsaj tolikokrat, kot je mogoče, bi morali začeti z iskanjem drobnih sledi,« v intervjuju med drugim pripoveduje Lindstrom, ki je obiskoval tudi domove slovenskih potrošnikov.

O tem nam je povedal naslednje: »Čeprav Slovenci zase menite, da ste drugačni od drugih, tudi zaradi svoje majhnosti, pa vas moram razočarati in povedati, da ste zelo podobni drugim potrošnikom v sosednjih državah. Prav tako sem opazil, da imajo blagovne znamke v Sloveniji še velike neizkoriščene priložnosti, da bolj spoznajo svoje potrošnike. Opažam, da se veliko blagovnih znamk v Sloveniji odpoveduje priložnostim, da bi bile boljše. V svetu, tako zasičenem z informacijami, je izjemno težko izstopati iz množice in zato morajo blagovne znamke poiskati tiste majhne razlike, zaradi katerih se bodo potrošniki resnično poistovetili z njimi.«

V novi, 418. številki Marketing magazina si lahko preberete še:

KOLUMMNE

Božidar Novak: Zaradi marketinga bo Trump predsednik ZDA

Bojan Amon: Dragi e-mail, počivaj v miru!

Primož Žižek: Krasni novi omreženi svet

Aljoša Bagola: Nekaj priporočil za boljše počutje

MMOJSTRICI

Janja Božič Marolt, Mediana

Melanie Seier Larsen, The Boston Consulting Group

MED ŠTEVILKAMMI

Končno realna rast oglaševalskih investicij

Za dobre pol letne vinjete oglaševanja na prebivalca

Slovenci kritični do slovenske družbe in okolja

Najprej osvajanje novih kupcev, potem rast vrednosti obstoječih

Kateri oglaševalski kanali najbolj vplivajo na nakupno odločanje?

MED ZNAMMKAMI

Kaj prinaša uvedba enotne embalaže tobačnih izdelkov?

Slovenski izdelek: zgodba o veljavnih, a dovolj spornih trgovskih praksah

Blagovna znamka delodajalca

Chipolo: podpora, izdelek in marketing z roko v roki

FESTIVALSKI TURIZEMM

Na SOF prihaja mojster nakupovalnega marketinga Raphael Stix

InOrbit 2016: Igra se je spremenila

Osem trendov mobilnega marketinga

Deseta obletnica Dubai Lynxa je dobra novica le za velike igralce

DIGITALNI MMARKETING

Ne potrebujete novih kontaktov!

Jonathan Howard: Kreativnost je proces, ki mu ni konca

Ulule uresničuje dobre ideje

Slovenske spletne banke: zgolj w od www!

MMEDNARODNO

Kako komunicirajo banke v Srbiji?

Monocle: superjahta med revijami

London, prestolnica novega eskapizma

Kako so bernska vrata postala izložba Švice?