• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes-Benz tudi v Sloveniji vzpostavil platformo za ženske She's Mercedes

Slovenija se je kot tretja država (po Nemčiji in Kitajski) pridružila mednarodnemu projektu She's Mercedes, s katerim so konec lanskega leta začeli pri avtomobilski znamki Mercedes-Benz. Gre za projekt, posvečen navdihujočim in močnim ženskam, katerega cilj je povezovanje in izmenjava znanja.

She's Mercedes je platforma, kjer se lahko ženske povezujejo in izmenjujejo ideje, delijo izkušnje in se učijo druga od druge, namenjena pa je navdihovanju in spodbujanju žensk, da v sebi odkrijejo najboljše, so ob zagonu projekta lanskega septembra zapisali pri Mercedes-Benzu. Glavni cilj platforme je ustvarjati dialog o izzivih, kako uspešno uravnotežiti poslovno in zasebno življenje.

Projekt so najprej predstavili v Nemčiji, nato na Kitajskem, Slovenija pa se mu je marca pridružila kot tretja država. Prvi v seriji dogodkov, ki jih pripravljajo za ženske, je vikend She's Mercedes, ki bo 1. in 3. aprila 2016 na gradu Otočec. »Doživele boste vikend za žensko, ki nima slabe vesti, ko si vzame čas zase in tudi sebi privošči najboljše. Vikend za nova znanja in za nova poznanstva. Predvsem pa vikend, ki ga boste želele ponoviti,« pravijo pri Mercedes-Benzu.

Udeleženke se bodo na dogodek pripeljale z vozili Mercedes-Benz, na gradu Otočec pa jih bodo čakale različne aktivnosti. Znana slovenska oblikovalka Marjeta Grošelj jim bo predstavila svoje torbice iz kolekcije pomlad/poletje 2016, Martina Razinger bo zanje pripravila senzualno plesno vadbo, družile se bodo z nutricionistko Janjo Strašek ter se udeležile delavnic z Majo Bulc o kombinaciji klasike in svežih modnih trendov, Martino Razinger o ličenju in Maretom Filipičem o poslovnih in večernih pričeskah. Več o programu dogodka najdete tu.