• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ameriški televiziji zavrnili predvajanje oglasa za močnejše ženske

Oglas ameriške trgovske verige z oblačili za močnejše postave Lane Bryant je zaradi zavrnitve predvajanja na ameriških televizijskih programih ABC in NBC naletel na velik odziv javnosti. 30-sekundni oglas »To telo« (»This Body«) prikazuje pomanjkljivo oblečene močnejše manekenke, ki govorijo o ponosu nad svojim telesom.

Predstavnik za blagovno znamko Lane Bryant je povedal, da sta predvajanje oglasa zavrnili ameriški televizijski hiši NBC in ABC. Na NBC temu ugovarjajo in dodajajo, da ga niso zavrnili, temveč so ob pregledu ustreznosti oglasnih standardov prosili za nekaj manjših popravkov, da bi oglas ustrezal smernicam glede spodobnosti. Pri Lane Bryant trdijo, da televizijska hiša ni izpostavila delov oglasa, ki bi bili nespoštljivi.

Kljub nepredvajanju na televiziji si je oglas ogledalo na tisoče internetnih uporabnikov. Na Facebooku so naleteli na mnogo pozitivnih odzivov, oglas je prejel skoraj milijon ogledov, 36.000 odzivov in 3000 komentarjev. Velik in pozitiven odziv je bil tudi na Twitterju s ključno besedo #ThisBody. Kot kaže, si je oglas z oznako »prepovedano«, pridobil veliko medijske pozornosti. Blagovna znamka Lane Bryant ga je označila za oglas, za katerega »televizijske hiše nočejo, da ga vidite«.

Cilj oglasa je bil na zabaven način »proslaviti in počastiti ženske vseh oblik in velikosti«. Vse ženske bi se morale počutiti udobno pri izražanju same sebe, dodajajo pri Lane Bryant. Hoteli so pokazati, da lahko ženska pritegne veliko medijsko pozornost ter pri tem izgleda osupljivo in sama odloča o tem, kaj lepota pomeni zanjo.

Vir: Mashable