• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hrvaški Brandoctor z novim mednarodnim uspehom

Hrvaška agencija za znamčenje Brandoctor, ki jo je organizacija Rebrand lani uvrstila na svoj seznam Rebrand Hall of Hame petindvajsetih najboljših tovrstnih agencij na svetu, je na strokovnem tekmovanju REBRAND100® Global Awards prejela kar tri nagrade, in sicer za prenovo blagovnih znamk Froddo, AuroZubak in Degordian.

Froddo

Brandoctor je že osmo leto zapored osvojil najbolj prestižno svetovno nagrado s področja prenove blagovnih znamk REBRAND100® Global Awards in to za svoje delo za kar tri naročnike.

Posebno nagrado distinction so dobili za prenovo blagovnih znamk Froddo in AutoZubak, medtem ko so za prenovo podobe hrvaške digitalne agencije Degordian prejeli nagrado merit. Te hrvaške blagovne znamke so se pomerile z blagovnimi znamkami iz kar 42 držav, z doseženimi rezultati pa so se postavili ob bok nekaterim vodilnim svetovnim znamkam, kot so Land Rover, Cadillac, Alitalia, Southwest Airlines in UBS.

»Letošnji seznam zmagovalcev je odlična lekcija o tem, zakaj je dobra strategija prenove blagovne znamke ključna pri ustvarjanju uspešne blagovne znamke ne glede na njeno panogo,« je poudarila Anaezi Modi, ustanoviteljica Rebranda.

Anja Bauer Minkara, direktorica in svetovalka za znamčenje v Brandoctorju, je ob tem izpostavila, da je letošnja žirija v prvi vrsti ocenjevala sveže, relevantne ideje, pozicioniranje in oblikovanje, ki se dotaknejo srca potrošnikov. »Nagrajeni smo za tri blagovne znamke, ki so ustvarile povpraševanje ne le na Hrvaškem, temveč tudi v Evropski uniji. Zaradi tega so na trgu hitro rasle in povečale svojo finančno vrednost.«

Poslovni rezultati, ki so jih Froddo, AutoZubak in Degordian ustvarili po prenovi znamke so dokaz, kako pomembna je strategija znamčenja za celotno poslovanje. Po prenovi blagovne znamke je Froddo ustvaril 20-odstotno rast na hrvaškem tržišču in povečal število tujih kupcev za 60 odstotkov. AutoZubak je prodajo novih avtomobilov povečal za 13 odstotkov, medtem ko je Degordian dosegel 43-odstotno rast prihodkov in v poldrugem letu od lansiranja znamke razširil poslovanje na več kot 20 tujih trgov.

K uspehu teh projektov sta z uvedbo Brandoctorjeve strategije znamčenja prispevali tudi agenciji Brigada in Bruketa&Žinić OM kot tudi zunanji sodelavci Igor Manasteriotti in Mia Marić za grafično oblikovanje ter ilustratorka BooBoo Tannenbaum.

Froddo
Degordian
AutoZubak