• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova medijska mreža W3B.media na trgu zakupa oglasnega prostora

Marketinška agencija W3B je nedavno vzpostavila novo medijsko mrežo, pod okriljem katere so združili petnajst spletnih portalov, ki jih odlikujeta strateška vsebinska zasnova in prilagojenost mobilnim napravam. Portali v mreži sledijo načelom vsebinskega marketinga, hkrati pa nudijo programatični zakup oglasnega prostora.

Agencija W3B je celoten projekt medijske mreže, od ideje do končne podobe, razvijala zadnji dve leti. V njej je zdaj petnajst spletnih portalov, pri čemer so za vse poskrbeli sami, od vsebinske zasnove do urejanja in pisanja vsebin. 

Kot pravijo, mreža nudi raznovrstna oglaševalska orodja kot tudi visoko stopnjo prilagodljivosti, kar zakupniku nudi številne možnosti in priložnosti: »Skupek vseh teh lastnosti vsebin mreži ne prinaša količinsko zasičenega prometa brez vrednosti, ampak kakovosten promet na strani, kar je in mora biti po mnenju in večletnih izkušnjah in delu agencije W3B za zakupnike oglasnega prostora najpomembnejši kriterij pri zakupu.«

Oglasni prostor nemoteč za uporabnika

Poleg kakovostne in relevantne vsebine stavijo tudi na napredni programatični zakup oglasnega prostora, ker zakupniku omogoča lažji, hitrejši in preglednejši zakup in enostavno načrtovanje ter pregledovanje brez posredne vpletenosti zakupnega predstavnika določenega medija ali agencije. Zakupnik se lahko odloči za avtomatski zakup oglasnega prostora na posameznih portalih ali v celotni mreži. Po navedbah agencije W3B mreža nudi in združuje vrsto koristnih podatkov, ki omogočajo pametno in regionalno ciljanje, kar posledično omogoča večjo stopnjo doseganja in preseganja zastavljenih ciljev. »Oglasni prostor v mreži je strateško zastavljen tako, da je viden in obenem uporabniku nemoteč, kar je v današnjem času zelo pomembno. Zakupnikom oglasnega prostora je preko programatičnega zakupa na voljo tudi več formatov, določeni, kot so promocijska besedila, ozadja in video, pa za zdaj zgolj preko neposrednega zakupa.«

Ne želijo si agresivnega trženja

Na vprašanje, na kakšen način bodo tržili portale in komu, v agenciji odgovarjajo, da so njihov primarni cilj medijske agencije. »Je pa po naših izkušnjah ta trg zelo zaprt za nove in sveže ideje, zato bodo morali naročniki verjetno »pritisniti« na svoje medijske agencije, da začnejo z uporabo naših portalov in formatov. Ampak ne želimo si agresivnega trženja. Mi smo svoje naredili in delali bomo naprej – prihaja tudi že šestnajsti portal –, kako bo trg sprejel in uporabljal to mrežo, pa bo pokazal čas. Mediji našim strankam prinašajo nadpovprečne rezultate, kar je bil v osnovi tudi namen,« pravijo pri W3B.

Trenutno najbolj brane vsebine: smučanje, hujšanje in zaposlovanje

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v mreži W3B.media so trenutno Smucisca.com, Hujsanje.info, Zaposlen.com, Starsevstvo.com in Turisticna-agencija.com. Kot pravijo pri W3B, se pri branju vsebin najbolj pozna sezonskost, a da namen W3B.media ni v tem, da bi določeni portali dosegali visoko število bralcev, temveč da dosežejo ciljne bralce. »Zato tudi nimamo težav s tem, da objavimo, da je določeno stran obiskalo samo 1000 ljudi. Gre za nišne, včasih zelo ozko usmerjene ciljne skupine, kot je na primer BankaInfo.com. Tudi sami portali se med seboj ne povezujejo, torej že v sami zasnovi nočemo podvajanja istih obiskovalcev. Na dolgi rok je jasno, da bodo zabava, vreme, starševstvo, turizem in avtomobili v ospredju, ker ta tematika zanima preprosto največji odstotkov uporabnikov spleta. Edini segment, ki ga bomo izpustili, so dnevne novice. Menimo namreč, da je ta segment na spletu že odlično pokrit in ni potrebe po dodatnih novičarskih portalih, tudi v mrežo je vključena že večina medijev,« pojasnjujejo pri W3B.

Že skoraj 50.000 uporabnikov mesečno

Mrežo je v februarju 2016 obiskalo 48.690 uporabnikov, ki so ustvarili 57.726 sej in 107.735 ogledov strani. V povprečju so se na strani zadržali 1 minuto in 4 sekunde. Delež slovenskih IP-naslovov predstavlja 97,56  odstotka. 54,16 odstotka uporabnikov je na strani dostopalo preko namiznih naprav, 35,91 odstotka prek mobilnih naprav in 9,93 odstotka prek tablic, navajajo v agenciji W3B.