• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Študija primera o Goat Story zdaj objavljena na Facebooku

V oktobrski številki Marketing magazina smo poročali o tem, da je Goat Story, zgodba o nenavadni termovki za kavo, navdušila tudi družbeno omrežje Facebook. Ekipi Goat Storyja in ljubljanskega Goldbach Audiencea (zdaj D'Agency) so zato povabili, naj kampanjo predstavijo na platformi Facebook for Business v sekciji zgodb o uspehu, ki so jo zdaj tudi objavili.

Foto: Goat Story

Zgodba o nenavadni termovki za kavo v obliki kozjega roga, Goat Mug, se je porodila mladi slovenski ekipi Goat Story, ki je bila na platformi za množično financiranje Kickstarter izjemno uspešna. Cilj je bil zbrati 25.000 dolarjev za zagon proizvodnje, a so ga močno presegli in zbrali 450.000 dolarjev. Nato so pripravili prve prototipe, zbrali predloge in ideje, prve odzive uporabnikov in se odločili, da »bum moment« zadržijo na spletu. Nagovarjali so ljubitelje kave po svetu in prenosno termovko Goat Mug predstavljali kot izdelek za življenjski slog, ki ga pravi ljubitelj kave preprosto mora imeti.

Več kot 50 odstotkov naročil neposredno s strani na Facebooku

Goat Story je imel že pred prvim zagonskim kapitalom dobro zgodbo, vrhunski prototip izdelka in zagnano ekipo, ki je dihala z revolucionarno termovko, smo lani zapisali v MM-u. Zavedali so se, da je za učinkovito pozicioniranje na spletu potrebna optimalna izbira kanala, ki bi zagotovila ambiciozne prodajne rezultate. Po poglavju s Kickstarterjem je nastopil čas, da ekipa obrne nov list in poišče partnerja, ki jim bo pomagal stopiti v stik z njihovim globalnim kupcem. Povezali so se z ljubljansko ekipo podjetja Goldbach Audience (zdaj D'Agency).

Skupaj so našli način, kako s pomočjo videovsebin in fotografij na Facebooku zgraditi uporabniško in fenovsko bazo, ki bi vodila do opaznega dviga obiska spletne strani in prodaje. V času kampanje na Facebooku je tako več kot 50 odstotkov naročil prišlo neposredno s strani na Facebooku, prodaja se je podvojila, razmerje med vložkom v oglasni prostor in doseženim dobičkom pa je močno v prid slednjemu. Učinkovitost projekta so opazili tudi pri Facebooku in obe ekipi povabili, da na platformi Facebook for business predstavita kampanjo v sekciji zgodb o uspehu (Facebook for Business Success Stories). Študijo primera si zdaj lahko preberete na tej spletni povezavi, celotno zgodbo pa v lanski oktobrski številki MM-a.