• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Nina Tomažin je pred desetimi leti skupaj z Alenko Vidic ustanovila agencijo za odnose z javnostmi Propiar, ki se je v tem času razvila v eno najvidnejših tovrstnih agencij v Sloveniji. V osrednjem intervjuju marčevske številke Marketing magazina Tomažinova pripoveduje tudi o stanju na področju odnosov z javnostmi, kamor se niso preselili le marketinški proračuni, temveč tudi marketinški način razmišljanja.

Gospodarska kriza je povzročila velik premik tudi v svetu odnosov z javnostmi. »Marketinški proračuni so se skrčili in oglaševalci so ugotovili, da lahko bistveno več prihranijo, če svoje promocijske aktivnosti izvajajo preko odnosov z javnostmi in ne preko kreativnih rešitev oziroma oglaševanja. Marketinški proračuni so se tako preusmerili v odnose z javnostmi, kar je za komunikatorje sicer dobra novica. Slabša novica pa je, da se je tudi marketinška logika preselila na področje odnosov z javnostmi. To pomeni, da se poskušajo rezultati odnosov z javnostmi meriti na enak način kot v oglaševanju, kar je velik problem. Tako se nam je že zgodilo, da smo imeli naročnika, ki je, če povem najbolj skrajen primer, zahteval svoj logotip v publicitetni objavi. Nekatere naročnike moramo tako stalno izobraževati, zakaj to ne gre. To, da se upreš takšnemu razmišljanju in odkrito poveš, seveda zahteva veliko poguma, saj se neredko zgodi, da vam naročnik reče, da potem vas pa ne potrebuje,« je v intervjuju za MM med drugim povedala Nina Tomažin.

V novem MM-u objavljamo tudi Medianin pregled bruto vrednosti oglaševanja v letu 2015, razkrivamo najboljše oglaševalske akcije, agencije in oglaševalce leta 2015 v regiji, pišemo o problematiki ničelne gledanosti, pogovarjali pa smo še z drugimi zanimivimi sogovorci, kot sta Urška Sršen, soustanoviteljica Bellabeata, in Christian Rainer, glavni urednik avstrijskega tednika Profil.

V MM-u #417 si lahko preberete še:

MM NOVICE

V pripravah na Effie Slovenija 2016

Tiskane medije bere 1,3 milijona Slovencev

25 let Spara:Največ šteje najboljše razmerje med kakovostjo in ceno

KOLUMMNE

Božidar Novak: Marketing je boj. Za pozornost, čas in odnos.

Bojan Amon: Manj dela, več jela

Primož Žižek: Digitalne navade ali kako ostati dolgo mlad

Aljoša Bagola: Za koga gara scuzano kljuse

MMOJSTRI

Yin + Young, zmagovalec MM-ove akcije leta 2015

Christian Rainer, Profil

Donal Mac Daid, Symphony EYC

FESTIVALSKI TURIZEMM

SOF je festival druženja, poslovnih idej in kreativnosti

Največji dosežki leta 2015 v zunanjem oglaševanju

MMARKETING

Štiri desetletja ljubezni do marketinga

Krog varnosti kot uvertura v olimpijsko leto

Srčna komunikacijska kampanja za mesto z zeleno dušo

MMEDIJI

Problematika ničelne gledanosti oziroma ratingov

Malo drugačna kuharska oddaja, začinjena s ščepcem potopisa

Nova rubrika: Televizije stavijo na …

Danes šteje spremljanje učinkovitosti komunikacije

Kako je Netflix zanetil revolucijo v svetu televizije?

DIGITALNO

Digitalna konkurenčnost: slovenski hoteli in zdravilišča proti tujim – 0 : 1!

Zakaj potrebujemo smernice nativnega oglaševanja?

MMEDNARODNO

Kako komunicirajo supermarketi v Srbiji?

Z izobraževanjem do zvestobe