• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začenja se nova izvedba Effie Slovenija

Predsednica Effie Slovenija 2016 je Mojca Avšič, strokovna direktorica pa Mojca Pesendorfer.

Predsednica Effie Slovenija 2016 Mojca Avšič in strokovna direktorica Mojca Pesendorfer.

Nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie Slovenija, ki jo po licenčni pogodbi z Effie Worldwide vsako drugo leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem vprašanju merjenja učinkovitosti v vseh segmentih sodobnega tržnega komuniciranja.

Effie Slovenija 2016 bosta vodili predsednica Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v podjetju Droga Kolinska (Atlantic Grupa), in strokovna direktorica Mojca Pesendorfer, strateška direktorica v Publicis Groupe Slovenia.

Rdeča nit Effie Slovenija 2016

Effie Slovenija 2016 se bo osredotočil na konkretne nasvete oglaševalcem, kako priti do dokazov o učinkovitosti sodobnih tržnih komunikacij, in nagrajeval najboljše prakse na tem področju. Pomagal bo odgovoriti na vprašanja, kot sta kako konkretno izmeriti, katere trženjske in katere komunikacijske aktivnosti so bile učinkovite. Zanimalo ga bo, v kolikšni meri prispevajo k poslovni uspešnosti, ali so vsebinski marketing, soznamčenje in trženje poslanstva res samo popularne besede, kako lahko konkretno merimo njihovo učinkovitost, da bi dokazali nasprotno ter kako »živeti in dihati« načela nagrade Effie pri vsakodnevnem delu in upravičiti investicije v posamezne segmente tako tradicionalnih kot tudi sodobnih tržnih komunikacij.

Izobraževanja v okviru Effie Slovenija 2016 bodo predstavljala najboljše primere merjenja učinkovitosti tržnih komunikacij iz prakse ter izpostavljala ključne pokazatelje uspešnosti tako v tradicionalnih kot tudi sodobnih strateških tržno-komunikacijskih segmentih in metode dokazovanja njihovega vpliva na dobiček podjetja. Prvo izobraževanje bo v začetku aprila na 25. SOF-u, v tem in naslednjem letu pa mu bodo sledila tri samostojna izobraževanja Effie Slovenija ter tri partnerska izobraževanja v okviru SOZ.

Tekmovanje

Tudi tekmovanje za nagrado Effie Slovenija bo letos nadgrajeno in bo vključevalo kategorije vsebinskega marketinga, soznamčenja in podobno, kjer imajo tržniki manj izkušenj pri merjenju učinkovitosti, zaradi česar pa je še toliko bolj pomembno, da se vzpostavi primerne referenčne točke v slovenski strokovni javnosti.

Maja letos se bo z objavo razpisa tudi uradno odprlo tekmovanje Effie Slovenija 2016. Izidu razpisa bo sledila razpisna delavnica za bodoče prijavitelje akcij, kjer bodo podrobneje predstavljene nove tekmovalne kategorije, vsebinsko pa se bo posvetila predvsem teoretičnemu in praktičnemu delu pisanja obsežnih prijav. Spletne prijave akcij bodo odprte od septembra do novembra 2016.