• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gunn Report: 17 najkreativnejših del leta 2015

Pri Gunn Reportu so predstavili »Primere kreativnosti leta 2015«, zbirko najkreativnejših oglaševalskih del leta, ki jo pripravljajo v sodelovanju z Jamesom Hurmanom, publicistom in ustanoviteljem svetovalne družbe Previously Unavailable. Gre za oglaševalske akcije, ki so prejele »sveti gral« oglaševanja, saj so osvojile tako zlatega kanskega leva za kreativnost kot tudi zlato nagrado Effie za učinkovitost.

V letu 2015 je obe omenjeni nagradi prejelo 17 svetovnih oglaševalskih akcij. Po besedah Jamesa Hurmana so ideje, ki se razširijo po družbenih omrežjih, tiste, ki so tudi najbolj kreativne in učinkovite, in to je skupno tudi vsem zmagovalnim primerom. »Obstajata dve obliki oglaševalskih akcij, ki imata potencial za deljenje po družbenih omrežjih. Prvič, kampanje, v katerih blagovna znamka služi v dobro družbe, in drugič, tiste, katerih kreativna prizadevanja niso le »besede«, temveč »akcije«, ko torej blagovna znamka manj govori in več naredi. Blagovne znamke so vedno bolj iznajdljive, ko iščejo poti, kako ustvarjati v dober namen,« pravi Hurman.

Najbolj kreativna in hkrati tudi najbolj učinkovita dela leta 2015 so naslednja:

1. »Kot punca« (»LikeAGirl«), oglaševalec: Always, agencija: Leo Burnett Toronto, London in Chicago

 2. »Moja sestra Fahita« (»Abla Fahita«), oglaševalec: CBC, agencija: Walter Thompson Kairo, Egipt

3. »Plešasti stripi« (»Bald Cartoons), oglaševalec: GRAACC, agencija: Ogilvy São Paulo, Brazilija

4. »Vrnite mami njeno ime« (»Give Mom Back Her Name«), oglaševalec: UN Women, agencija: Impact BBDO Dubaj, Združeni arabski emirati

5. »Veličina čaka« (»Greatness Awaits«), oglaševalec: Sony Playstation, agencija: BBH New York, ZDA

 6. »Bom, kar hočem« (»I Will What I Want«), oglaševalec: Under Armour, agencija: Droga5 New York, ZDA

7. »Če bi ga mi ustvarili« (»If We Made It«), oglaševalec: Newcastle Brown Ale, agencija: Droga5 New York, ZDA

8. »Neslavno sadje in zelenjava« (»Inglorious Fruits & Vegetables«), oglaševalec: Intermarché, agencija Marcel Pariz, Francija

9. »Kan Khajura Tesan«, oglaševalec: Unilever, agencija: MullenLowe Group, Mumbaj, Indija

10. »Not A Bug Splat«, akcija proti napadom z droni, oglaševalec: Reprieve Foundation, agencija: BBDO Lahore, Pakistan

11. »Piratka Penny« (»Penny The Pirate«), oglaševalec: OPSM, agencija: Saatchi & Saatchi Sydney, Avstralija

12. »Med nama« (»Between Us«), oglaševalec: Vodafone, agencija: Y&R Team Red Istanbul, Turčija

13. »Koda iz riža« (»Rice Code«), oglaševalec: Inakadate Village, agencija: Hakuhodo Tokyo, Japonska

14. »Pridišite med moške« (»Smellcome To Manhood«), oglaševalec: Old Spice, agencija: Wieden+Kennedy Portland, ZDA

15. »Sol, ki jo lahko vidite« (»The Salt You Can See«), oglaševalec: Fundacija Favaloro, agencija: Grey Buenos Aires, Argentina

16. »Ptičje strašilo« (»The Scarecrow«), oglaševalec: Chipotle, agencija: Creative Artists Agency Los Angeles, ZDA

 17. »Osupljivo polnovredno« (»This is Wholesome«), oglaševalec: Honey Maid, agencija: Droga5 New York, ZDA