• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Start-up Nizkocenovci bo s svežo investicijo nadgradil svojo spletno platformo

Slovenski start-up Nizkocenovci, ki je razvil istoimensko spletno platformo za iskanje nizkocenovnih letalskih povezav, je prejel novo investicijo za nadaljnji razvoj. Ta mu bo omogočila nadgradnjo strategije razvoja, tehnični razvoj platforme, prodor na tuje trge ter testiranje in optimizacijo izdelka.

Matej Gaser, direktor podjetja Nizkocenovci.

Investicijo v višini 300 tisoč evrov sta omogočila bolgarski sklad Launchub in češki sklad Credo Ventures. Z nadgradnjo svoje strategije razvoja se bo podjetje Nizkocenovci iz ponudnika iskanja nizkocenovnih letalskih povezav preusmerilo v spletnega načrtovalca nizkocenovnih potovanj. Uporabnikom ponujena optimizacija poti bo združila nizkocenovne lete ter železniški in avtobusni potniški promet. Poleg najcenejše rešitve jim bo ponudila tudi prevoz z letališča do središča mesta. Kot pravi direktor podjetja Matej Gaser, so se za nadgradnjo prvotne strategije rasti odločili zato, ker je tekmovanje z večjimi spletnimi platformami, kot sta Skyscanner in Kayak, nesmiselno. Zato z njimi raje sodelujejo in razvijajo tehnologijo, ki bo omogočala pregled kombinacij tudi na teh iskalnikih. 

Poslovni model podjetja temelji na prodaji prevoznih kombinacij z dodano maržo, saj pričakujejo optimizacijo nekaj odstotkov vseh letov. S takšnim poslovnim modelom po Gaserjevih besedah pričakujejo 15 milijonov evrov prihodkov, v prihodnjem letu pa 20- do 30-odstotno mesečno rast prihodkov. Trenutno se osredotočajo le na nemški trg, v prihodnosti pa se želijo razširiti dlje na evropski ter tudi azijski trg, pozneje pa povezati ves svet.

Do ciljne skupine z oglaševanjem na Facebooku in Googlu

Marketinške aktivnosti Nizkocenovcev so bile v začetku usmerjene k oglaševanju na Facebooku in Googlu s programom Google AdWords. Cena pridobivanja uporabnikov na njihovo spletno stran je bila nizka, prav tako so bili njihovi oglasi na Facebooku oglasi v zgornjem odstotku cene na klik. Ker je bila pripravljenost takšnih uporabnikov za nakup prenizka, njihova spletna stran pa ni bila dovolj dobra za pretvarjanje uporabnikov v kupce, so to prepustili večjim iskalnikom. Spremenili so svoje akvizicijske kanale in večjim iskalnikom prepustili, da upravljajo z e-marketingom in pretvorbo uporabnikov.

Z novo storitvijo so iskalnikom predstavili novo vrednost. Iskalniki bodo uporabniku prikazali rezultate transportnih povezav vlaka in letala, klik na ponudbo pa jim bo prinesel zelo visoko kvalificiranega uporabnika z zelo visoko pripravljenostjo za nakup. Uporabnik bo na njihovi spletni strani tako lahko zgolj zaključil nakup. Poleg omenjene strategije v podjetju ves čas dobro sodelujejo z mediji. Kot dodaja Gaser, jim to prinaša ne le klike na strani, temveč tudi dolgoročen priklic pri uporabnikih in ugled podjetja.

V podjetju pričakujejo, da jih bodo iskalniki implementirali do letošnjega poletja. Medtem lahko uporabniki svoje letalske poti poiščejo preko njihovih spletnih strani www.nizkocenovci.si in www.goavio.com.