• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jeepovi »Portreti« najboljši oglas na Super Bowlu

Nagrado Super Clio za najboljši oglas, ki se je odvrtel med nedavno zaključno tekmo v ameriškem nogometu Super Bowl, je prejela avtomobilska znamka Jeep za oglas »Portreti«, ki so ga zasnovali v agenciji Iris Worldwide iz New Yorka.

V oglasu za Jeep vidimo fotografije portretov znanih osebnosti, kot so Marilyn Monroe, Steve McQueen, B. B. King, Jeff Goldblum, kot tudi portrete vsakdanjih ljudi, ki so na različne načine povezani z blagovno znamko. Igralec Steve McQueen je denimo oboževal vožnjo s starejšim modelom Universal Jeep, Marilyn Monroe pa se je z Jeepom vozila med obiskom ameriške vojske v Koreji leta 1954. Eden izmed manj znanih ljudi, ki nastopi v oglasu, je George Speaker, ki je Jeep vozil med nevarnimi misijami med 2. svetovno vojno. Oglas, ki je nastal ob 75. letnici Jeepa, se konča s sloganom »Nismo mi tisti, ki delamo Jeep. Vi ste.« (»We don't make Jeep. You do.«).

Predstavnik nagrade Super Clio in globalni kreativni predsednik pri McCann Worldgroup Rob Reilly je dejal, da oglas ne uporablja klasičnih trikov in se ne osredotoča na prikazovanje izdelka, temveč podaja odlično zasnovano zgodbo. Kot so povedali pri agenciji Iris Worldwide, so se za način pripovedovanja skozi oči Jeepa odločili zato, ker se zaposleni pri tej znamki počutijo kotnjeni »skrbniki«. To pa je ponudilo priložnost za sentimentalno in edinstveno zgodbo.

Jeepov oglas je ob tem premagal druga dva finalista. To sta Snickersov oglas agencije BBDO z lačno Marilyn Monroe in oglas »Super Bowlov otroški pevski zbor« (»Super Bowl Babies Choir«) Ameriške nacionalne ameriške lige (NFL) agencije Grey. Oglas v središče postavi otroke, ki so se v zmagovalnih mestih Super Bowla rodili devet mesecev po zaključnih tekmah v ameriškem nogometu. 

Lansko leto je nagrado Super Clio, ki so jo takrat podelili prvič, prejel Snickers. V oglasu sta nastopila Danny Trejo in Steve Buscemi.

Vir: Adweek