• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Deset nominirancev za oglaševalca leta 2015

Za naziv oglaševalca leta 2015, tradicionalno letno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), se poteguje deset podjetij (po abecednem vrstnem redu), in sicer Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Hofer, Lidl Slovenija, McDonald's Slovenija, Mercator, Mlekarna Celeia, Nova KBM, Porsche Slovenija/Volkswagen, Renault Slovenija in Telekom Slovenije.

Člani Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) so v prvem krogu izbora oglaševalca leta 2015 nominirali deset podjetij, za katera so ocenili, da zaslužijo nagrado za svoje dosežke in presežke na področju tržnega komuniciranja v preteklem letu oziroma v daljšem časovnem obdobju.

V drugem krogu izbora, ki se končuje v tem tednu, bo vsak član SOZ glasoval za tri od predlaganih podjetij. Točke iz naslova prejetih glasov članov SOZ bodo prinesle polovico končnega seštevka, drugo polovico pa osvojene domače in mednarodne nagrade.

V tretjem, zadnjem krogu bo prejemnika nagrade Oglaševalec leta 2015 izbrala komisija, znan pa bo konec marca oziroma v začetku aprila. Nagrado bodo podelili na zaključni prireditvi Slovenskega oglaševalskega festivala, in sicer 8. aprila 2016 v Portorožu.