• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Xpress Job – nova zaposlitvena platforma na slovenskem trgu

Nedavno je zaživel nov zaposlitveni portal Xpress Job, ki interaktivno povezuje delodajalca s kandidati. Na portalu se namreč lahko neposredno povežejo s pomočjo pogovora v živo, avdio-video klici in drugimi storitvami.

Jedro ekipe Xpress Job (z leve proti desni): ustanovitelj Edmond Široka, Dušan Malić, ki skrbi za marketing in prodajo, in mentor Matjaž Kovačič. (Foto: arhiv Xpress Job)

Ideja o zaposlitvenem portalu, ki bi omogočil neposredno povezavo med delodajalcem in kandidati, se je porodila mlademu podjetniku Edmondu Široki, saj ga je motilo to, da nimajo vsi enakih možnosti pri iskanju zaposlitve. Med študijem na fakulteti za podjetništvo Gea College je zato še z nekaj člani ekipe ustvaril spletno storitev, ki bi reševala to zagato. S prvotno idejo je portal Xpress Job osvojil prvo mesto na državnem tekmovanju Mladi podjetnik, ki ga organizira fakulteta za podjetništvo Gea College. Tako so dobili potrditev, da ima ideja velik potencial, ustanovitelj pa je uspel zbrati sredstva za njeno uresničitev.

Kot pravijo člani ekipe, je Xpress Job prva interaktivna zaposlitvena platforma, ki za razliko od LinkedIna in ostalih portalov interaktivno povezuje delodajalca s kandidati. Na portalu se namreč lahko neposredno povežejo s pomočjo klepeta v živo, avdio-video klici in drugimi storitvami. »Vsakemu kandidatu omogočamo, da se bodočemu delodajalcu predstavi na način, ki mu najbolj ustreza. Na drugi strani pa podjetja dobijo povsem nov vpogled v iskanje novih sodelavcev,« pravijo pri Xpress Job.

Po njihovih besedah so prvi zaposlitveni portal v Sloveniji, ki ponuja podatkovno bazo s profili kandidatov in ki omogoča kandidatu, da objavi svoj video življenjepis. So tudi prvi večjezični portal v Sloveniji, poleg slovenščine še v nemščini, angleščini in hrvaščini.

In kakšen je poslovni model, ki bo start-upu omogočil preživetje? »Poslovni del je naravnan tako, da podjetja plačujejo za naše storitve. Uporabniki pa se lahko brezplačno registrirajo in iščejo zaposlitev. Letos smo že pridobili prva podjetja, ki so prepoznala prednosti uporabe naše platforme in so tudi naši naročniki, ki redno plačujejo naročnino,« odgovarjajo pri Xpress Job.

Po njihovih podatkih Xpress Job trenutno uporablja 23 slovenskih in tujih podjetij, imajo več kot 1200 registriranih uporabnikov in nekaj čez 10.000 oddanih življenjepisov. »Tako število podjetij kot uporabnikov se iz dneva v dan povečuje, saj hitro vidijo prednosti, ki jih ponujamo in nas prepoznajo kot inovacijo na trgu dela,« še pravijo pri tem zaposlitvenem portalu.