• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ob svoji 90-letnici Publicis ponuja priložnost 90 start-upom

Francoska oglaševalska agencija Publicis letos praznuje 90-letnico svojega delovanja, ob tem pa bo z mentorskim programom Publicis90 ponudila financiranje 90 start-upovskim projektom. K prijavi spodbuja študente, start-upe, zaposlene v Publicisu in podjetnike.

V mentorski program se lahko prijavi vsak, ki ima poslovno idejo, povezano z digitalizacijo, ob tem pa mora biti projekt izveden v eni izmed držav, kjer deluje agencija Publicis (Slovenija torej prav tako pride v poštev). Prijavijo se lahko tudi tisti, ki so start-upovski projekt že izvedli, vendar potrebujejo nekaj dodatne pomoči. Izbranim bodo ponudili tri možnosti podpore – sponzoriranje do 500.000 evrov, enoletno mentorstvo marketinških, komunikacijskih in digitalnih strokovnjakov v Publicisu ter povabilo k sodelovanju na velikem globalnem start-upovskem dogodku Viva Technology v Parizu.

Glasovanje za najboljše start-upe bo potekalo z všečkanjem na Facebooku, kjer bodo glasovali samo zaposleni v Publicisu. Prijavljeni projekti bodo predstavljeni anonimno, saj so k sodelovanju povabljeni tudi zaposleni pri Publicisu. Start-upe z največ všečki bo nadalje ocenila žirija, sestavljena iz vodstva Publicisa in partnerjev, ki bo izbrani seznam predala globalni žiriji v končni izbor.

Direktor Publicis Groupe Maurice Lévy pravi, da je iniciativa Publicis90 v skladu s filozofijo skupine in njenega ustanovitelja Marcela Bleustein-Blancheta. Vodilo ideje je podpreti mlade podjetnike, da dosežejo svoje cilje. Ne le z investiranjem, temveč tudi z drugo pomočjo njihovih strokovnjakov. Zato so se namesto obujanja zgodovine delovanja agencije raje osredotočili na prihodnost. Publicis je vedno ubiral inovativen pristop, zato je takšna gesta za praznovanje 90. letnice še posebej primerna, dodaja Lévy.

Prijave sprejemajo do 28. februarja 2016 na tej spletni strani.

Vir: The Drum, Business Insider, Publicis90