• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Blagovne znamke največ dnevnih vsebin objavljajo na Instagramu

Blagovne znamke so zelo aktivne na družbenih omrežjih, pri čemer največ pozornosti namenjajo Instagramu. Od vseh blagovnih znamk na svetu, ki imajo svoje profile na Instagramu, jih več kot tri četrtine svoje vsebine na tem družbenem omrežju objavlja dnevno.

Foto: Dreamstime

Ameriško podjetje L2 Think Tank je v svoji raziskavi razkrilo, da 78,4 odstotka blagovnih znamk na svojem profilu na Instagramu vsebine objavlja vsakodnevno. Sledi družbeno omrežje Twitter, kjer svoje vsebine dnevno objavlja 74,6 odstotka blagovnih znamk, na tretjem mestu je Facebook s 64,7 odstotki, medtem ko Snapchat dnevno uporablja le 15,9 odstotka blagovnih znamk.

Za povečanje vključenosti uporabnika in zavedanja o blagovni znamki se blagovne znamke vse pogosteje zatekajo k družbenim omrežjem. Pri tem ne objavljajo samo vsebin, temveč na njih tudi oglašujejo. Glede na rezultate septembrske raziskave banke RBC Capital Markets in revije Advertising Age je kar 72 odstotkov vseh ameriških oglaševalcev naklonjenih oglaševanju na Instagramu, po drugi strani pa bi jih svoja oglaševalska sredstva v družbeno omrežje Snapchat vložilo 36 odstotkov.

Vir: eMarketer