• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija leta 2015 je »Briti ali ne briti?«

Sledilci Marketing magazina na Facebooku ste za najboljšo oglaševalsko akcijo leta 2015 izbrali celostno komunikacijsko akcijo »Briti ali ne briti?«, ki jo je za blagovno znamko Ljubljanski brivec verige frizerskih salonov Mič Styling ustvarila agencija Yin + Young.

Ljubljanski brivec, agencija: Yin + Young, naročnik: MIČ Styling

V uredništvu Marketing magazina smo med 109 oglaševalskimi akcijami, objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM, v ožji izbor izbrali deset akcij, nato pa jih dali v presojo bralcem na strani MM-a na Facebooku. Za najljubšo akcijo so z všečkom lahko glasovali tri dni, in sicer do četrtka, 14. januarja, do 9. ure. Največ glasov, kar 429, je prejela agencija Yin + Young, ki je za Mič Styling razvila ime in vizualno podobo blagovne znamke Ljubljanski brivec ter integrirano komunikacijsko kampanjo, ki je sporočala, da se je po več desetletjih v prestolnico vrnil eden in edini ljubljanski brivec.

Na drugo mesto se je z 264 glasovi uvrstila celostna grafična podoba letošnje konference medijskih trendov SEMPL, delo agencije AV studio za Media Pool, na tretje mesto pa z 214 všečki Merkurjev koledar za leto 2016, ki so ga ustvarili v agenciji BPCS. V prvi peterici sta še Si.mobilova akcija »Od ljudi za ljudi«, ki so jo ustvarili v agenciji Grey Ljubljana in je dobila 84 glasov, in akcija »Dobro je imeti košček narave«, ki so jo za Hofer trgovino zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, prejela pa je 72 glasov.

Ljubljanski brivec, agencija: Yin + Young, naročnik: MIČ Styling