• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izbiramo MM-ovo akcijo leta 2015!

Uredništvo Marketing magazina tudi letos s pomočjo bralcev na Facebooku izbira najboljšo oglaševalsko akcijo minulega leta. Za svojo najljubšo akcijo leta 2015 lahko glasujete do četrtka, 14. januarja, zjutraj.

Briti ali ne briti?, agencija: Yin + Young, oglaševalec: MIČ Styling

Izmed vseh akcij, ki so bile v letu 2015 objavljene v rubriki Izbor meseca na spletni strani Marketing magazina, smo v uredništvu MM-a izbrali deset akcij, za katere menimo, da so v letu 2015 najbolj izstopale. Objavljene so na MM-ovi strani na Facebooku, za najljubšo pa lahko glasujete z všečkom. Akcija, ki bo zbrala največ všečkov, bo postala »MM-ova akcija leta 2015.« Časa za glasovanje imate tri dni, in sicer do četrtka, 14. januarja 2016, do 9. ure.

Briti ali ne briti?, agencija: Yin + Young, oglaševalec: MIČ Styling
Od ljudi za ljudi, agencija: Grey, oglaševalec: Si.mobil
Dobro je imeti košček narave doma, agencija: Saatchi & Saatchi, oglaševalec: Hofer trgovina
Ne objavi, kar te lahko gnjavi, agencija: Pristop, oglaševalec: Telekom Slovenije
To ni znanstvena fantastika, agencija: Sonce.net, oglaševalec: NLB
Movember je celo leto, agencija in naročnik: Luna TBWA
SEMPL17, agencija: AV studio, oglaševalec: Media Pool
Merkur – koledar 2016, agencija: BPCS, oglaševalec: Merkur
Drajv, agencija: Grey, oglaševalec: Zavarovalnica Triglav
Če jim zaupate vi, jim zaupamo tudi mi, agencija: Luna TBWA, oglaševalec: Zavarovalnica Tilia