• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Sloveniji splet uporablja nekoliko več moških kot žensk

Medtem ko je na Slovaškem, Poljskem in Češkem število žensk in moških pri uporabi spleta izenačeno, pa v Sloveniji in na Hrvaškem splet uporablja nekoliko več moških kot žensk, ugotavlja zadnja raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Po starostni strukturi je razlika v uporabi spleta med Slovenijo in omenjenimi državami največja v starostni skupini med 12. in 25. letom starosti.

Foto: Dreamstime

Primerjava med deleži žensk in moških, ki uporabljajo splet na trgih Srednje in Vzhodne Evrope, in njihova starostna struktura. (Vir: MOSS)

Raziskava MOSS kaže tudi, da je v Sloveniji 23 odstotkov uporabnikov spleta starih med 12 in 25 let, 22 odstotkov med 26 in 35 let, 22 odstotkov med 36 in 45 let, 17 odstotkov med 46 in 55 let, 12 odstotkov med 56 in 65 let ter 4 odstotki med 66 in 75 let. V primerjavi z drugimi državami je opazen predvsem nekoliko manjši delež mladih uporabnikov med 12. in 25. letom starosti. V primerjavi s Slovenijo, kjer je v tej starostni skupini 23 odstotkov spletnih uporabnikov, jih je na Slovaškem 29, na Poljskem 24 in na Hrvaškem 30 odstotkov.

Največ slovenskih spletnih uporabnikov prihaja iz Osrednjeslovenske regije, kar 27 odstotkov, sledijo Podravje (15 odstotkov), Gorenjska (11 odstotkov) ter Savinjska (11 odstotkov).

Najbolj obiskane spletne strani so 24ur.com, siol.net in bolha.com

Doseg vseh slovenskih spletnih strani, vključenih v raziskavo MOSS, v obdobju med 1. in 30. novembrom 2015 znaša 1.494.085 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 665,9 milijonov prikazov. Novembra 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 553.214 uporabnikov, ki so dostopali do strani iz IP-številk, lociranih zunaj Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v novembru 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, slovenskenovice.si, najdi.si, Med.Over.Net, zurnal24.si, avto.net ter delo.si, še ugotavlja raziskava MOSS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice izvaja družba Gemius Adria.