• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adam&EveDDB agencija leta tudi na Eurobestu

Londonska agencija Adam&EveDDB letos podira vse rekorde. Potem ko je naziv agencije leta osvojila na nedavnem tekmovanju za nagrade Epica v Berlinu, je slavila tudi sinoči v Antwerpnu, kjer so podelili nagrade festivala Eurobest. To je že drugo leto zapored, da je na Eurobestu prejela naziv agencije leta.

Eurobestova agencija leta je Adam&EveDDB. (Foto: Eurobest)

Največ nagrad, kar 71, je prejela Francija, sledita Nemčija in Velika Britanija. Med državami, ki na Eurobestu običajno ne izstopajo najbolj, je tokrat veliko pozornosti požela Romunija, ki je osvojila kar dvanajst nagrad, največ doslej. Med njimi je tudi velika nagrada v kategoriji promocije in aktivacije za akcijo »Nedeljski babici« (»Sunday Grannies«), delo agencije McCann Erickson Bukarešta za Vodafone Romunija, ki je bila nagrajena tudi na letošnjem Zlatem bobnu. Še nekoliko več nagrad, 16, je prejela še ena po navadi bolj neopazna država, in sicer Švica, ki je dobila šestnajst nagrad, med njimi dve veliki. Obe (v kategorijah odnosov z javnostmi in zdravstva) si je prislužila za prav tako na Zlatem bobnu nagrajeno posebno izdajo revije Vangardist, natisnjeno s krvjo z virusom HIV okuženih ljudi, delo agencije Saatchi & Saatchi Ženeva.

Adam&EveDDB s tremi velikimi nagradami

Agencija leta Adam&EveDDB je prejela tri velike nagrade, prvi dve v kategorijah filmskih oglasov in celostnih oglaševalskih akcij za akcijo »Montijev božič« (»Monty's Christmas«), ki so jo ustvarili za britanskega trgovca John Lewis, tretjo pa v kategoriji izvedbe filmskih oglasov, prav tako za John Lewis, a za delo »Mala plesalka« (»Tiny Dancer«).

V kategoriji oznamčenih vsebin in zabave je veliko nagrado prejela agencija CHI & Partners London, in sicer za oglas »Drsenje – osupljivo gibanje« (»Slide, Amazing in Motion«), v katerem Lexus predstavlja svojo letečo rolko hoverboard. Veliko nagrado za kreativno učinkovitost je dobila švedska agencija Forsman & Bodenfors za znano »Serijo testov v živo« (»Live Test Series«) Volvovih tovornjakov, veliko nagrado za oblikovanje pa francoska agencija Rosapark Paris za »Zvoke mesta« (»Sounds of the City«) za železniško mrežo Thalys.

V kategoriji direktnih akcij je bila najboljša akcija »Počitnice s prigrizki« (»Snackholidays«), delo francoske agencije Les Galois Puteaux za letalsko družbo Transavia, v kategoriji interaktivnih del pa je veliko nagrado prejela agencija Wieden+Kennedy Amsterdam za »Domišljijski stroj« (»Imagination Machine«) letalske družbe S7 Airlines. Veliko nagrado za inovativnost je dobila londonska agencija What3Words za globalno platformo »3 besede za naslavljanje sveta« (»3 Words to Address the World«), veliko nagrado v kategoriji medijev pa agencija Ogilvy Nemčija za »Zajčjo dirko« (»Rabbit Race«) po naročilu Media Markta.

V kategoriji mobilnih akcij je slavila agencija DDB Bruselj z akcijo »Telefonski naslov« (»Phoneaddress«) za belgijskega mobilnega operaterja Base, v kategoriji tiskanih oglasov pa sta najbolj navdušila Coca-Colina oglasa »Mir« in »Ljubezen«, delo agencije Ogilvy Pariz. Veliko nagrado za dobrodelnost si je prislužila agencija FCB Inferno London za akcijo »To dekle zmore« (»This Girl Can«), ki jo je pripravila za organizacijo Sport England.

Dve nagradi Eurobesta v regiji

Agencija New Moment New Ideas Company, ki je z delom »Gumb za pomoč« za Rdeči križ Srbije prišla v ožji izbor Eurobesta, je zanj prejela srebrno nagrado v kategoriji zunanjega oglaševanja, hrvaška agencija Imago pa je za delo »Soglasnik za življenje« (»A Consonant for Life«) Hrvaškega združenja Transplant prejela bronasto nagrado.

Agencijska mreža leta je postala DDB Worldwide, neodvisna agencija leta švedska agencija Forsman & Bodenfors, medijska agencija leta pa UM Romunija iz Bukarešte. Nagrado za najboljšo produkcijsko hišo je dobilo podjetje Blink Productions.