• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram bo kmalu prehitel Twitter po uporabi v marketinške namene

Facebook in Twitter sta trenutno vodilni družbeni omrežji, ki ju ameriški oglaševalci uporabljajo v največji meri, a v naslednjih dveh letih naj bi Instagram že nadomestil Twitter, ugotavlja spletni analitični portal eMarketer.

Foto: Dreamstime

V letu 2015 so oglaševalci v marketing na družbenih medijih vložili več denarja, časa in truda kot kdaj koli prej. Do konca naslednjega leta naj bi že 89 odstotkov ameriških oglaševalcev, ki imajo vsaj 100 zaposlenih, uporabljalo družbena omrežja v marketinške namene.

Po napovedi eMarketerja bosta Facebook in Twitter v letu 2016 še vedno vodilni družbeni omrežji po uporabi med ameriškimi oglaševalci, a se jima bo Instagram hitro približeval. Leta 2016 naj bi Instagram uporabljala že skoraj polovica oglaševalcev, medtem ko ga je še leta 2014 uporabljalo le 18,4 odstotka. Zdaj ko je Instagram odprt za vse oglaševalce, namreč pridobiva vedno večjo pozornost. Leta 2017 naj bi ga uporabljalo že 70,7 odstotka oglaševalcev v ZDA, kar je več od Twitterja, ki se ga bo posluževalo le 67,2 odstotka tamkajšnjih oglaševalcev. Facebook bo tudi čez dve leti najbolj priljubljeno družbeno omrežje za oglaševalce, a njegova uporaba ne bo več tako hitro naraščala.

Vir: eMarketer