• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Gregor Žakelj je umetniški direktor in soustanovitelj oblikovalskega studia VBG, ki je za svoje celostne grafične podobe prejel številne nagrade, tako doma v tujini. V zadnjem času studio navdušuje s svojim lastnim izdelkom, longboardi Dimension Two. »Verjamem, da mora studio imeti svoj izdelek, da se nauči, kako določene stvari delujejo. Tega sam ne moreš vedeti in nihče ti ne more omogočiti vpogleda, dokler ga ne izkusiš sam na lastni koži,« je Žakelj povedal v osrednjem intervjuju za MM.

Močna želja po vedno novem znanju je Gregorja Žaklja vodila ves čas njegove kariere, saj se je grafičnega oblikovanja priučil popolnoma sam in svoje veščine poglabljal s konkretnim, raznolikim delom za naročnike. Med naročniki VBG sta bila med drugim Elan Snowboards in DJ Umek, v zadnjem času pa so oblikovalske in oglaševalske nagrade dobivali za Dimension Two Longboards, celostno grafično podobo fotografa Cirila Jazbeca, podobo festivala Domfrca in druge. »Ko gradiš blagovno znamko, bi ta morala živeti vsaj pet ali deset let, preden jo spet prenoviš. Pa še to jo prenoviš zato, ker se je podjetje spremenilo, ker ima drugačne izdelke, ker se podaja na nove trge in podobno, in ne zaradi grafične oblike,« je prepričan Žakelj. Zdaj, po petnajstih letih, odkar se je prvič preizkusil v oblikovanju, se mu ponujajo nove priložnosti tudi v tujini. Več o tem, kako je začel svojo pot v grafičnem oblikovanju, kakšna načela ga vodijo pri delu z naročniki in kako je delati za tuje naročnike si preberite v novem Marketing magazinu.

V 414. številki MM-a si lahko preberete še:

MM NOVICE

Tanjuga ni več

SOZ Akademija 2015 se je uspešno zaključila

McCann Beograd najuspešnejša agencija v Srbiji

Slovenski Httpool in Hrvaška turistična skupnost nagrajena v Londonu

KOLUMMNE

Božidar Novak: PRilika 2015 je Beograd

Bojan Amon: V primeru nesreče kličite Facebook

Primož Žižek: Marketing navdihov

Aljoša Bagola: Vrste luksuza in luksuz vrst

MMOJSTRI

Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja pri NLB

Marijan Jurenec, generalni direktor Planet TV

Liza Enebeis, kreativna vodja nizozemskega Studia Dumbar

Cathey Armillas, ameriška marketinška strateginja na SEMPL-u

FESTIVALSKI TURIZEMM

Kateri je najboljši konferenčni prostor v Ljubljani?

Expo 2015 in načrtovanje nepozabnih doživetij

Epica v Berlinu

MMEDIJI

Vse najboljše, Pop TV!

Pavel Vrabec: Odgovorni v Sloveniji medijske industrije ne razumejo

Dejan Steinbuch: Najprej so se jim smejali, potem pa zaradi njih jokali

DIGITALNO

Vzpon družbenega omrežja Periscope

Internet stvari v oglaševanju

Lansiraj, poglej, kaj delajo uporabniki in prilagodi produkt … v urah!

YouTube ima vse odgovore

MMARKETING

Bo nevromarketing zaživel tudi v Sloveniji?

Kako preko spleta nakupujemo Slovenci in kako Hrvati?

Spremljanje nakupne poti kupca v trgovini

Devet načinov, kako v podjetju ustvariti neustavljivo kulturo trendov

ZNAMMKE

Nicole Kidman in Jennifer Aniston v službi emiratskih letalskih družb

H&M: Hitra moda po dostopnih cenah – že skoraj 70 let

 

Revijo Marketing magazin lahko naročite tu.