• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so dobitniki nagrad SPORTO

Najboljši projekti s področja sponzorstev in športnega marketinga so Frutabela Lab, #resničnofajn Filip Flisar, Volkswagen 20. Ljubljanski maraton, RTL Televizija Hrvaška – Svetovno rokometno prvenstvo Qatar 2015 ter Virtualni poleti Planica 2015. Nagrade SPORTO Awards je v sodelovanju s konferenco SPORTO, ki se v Portorožu danes končuje, že četrto leto zapored podelilo Društvo za marketing Slovenije.

Foto: Vid Ponikvar/Sportida

»Žirija je zopet imela težko in odgovorno delo, saj so prispeli zelo dobri projekti, nekateri so še posebej izstopali po dobri strukturi, jasno zastavljenih ciljih in aktivaciji,« je dejal Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije, ki je vodil letošnjo žirijo za nagrade SPORTO. Med skupno 33 prijavljenimi projekti je žirija tako izbrala tiste, ki so s svojim delovanjem pustili največji pečat v javnosti.

Zmagovalec v kategoriji najboljšega športnega sponzorstva je »Frutabela Lab« sponzorja in prijavitelja Fructala, nosilci pravic pa so Slovenska kolesarska zveza, Dirka po Sloveniji in Maraton Franja. Žirija je prepričana, da je projekt ubral svež in inovativen pristop: uporabili so kolesarstvo, šport, ki sicer ni tako aktiven v sponzorstvih, obenem pa jim je uspelo razviti nov izdelek in v aktivnosti vključevati zaposlene.

Zmagovalec letošnje nove podkategorije »najboljše osebno sponzorstvo športnika« je projekt #resničnofajn Filip Flisar za Adriatic Slovenico, ki je po mnenju žirije uspela projekt odlično uskladiti z blagovno znamko.

V kategoriji »najboljše komuniciranje športnih subjektov« je zmagal Volkswagen 20. Ljubljanski maraton, v kategoriji »najboljše medijsko partnerstvo pa RTL Televizija Hrvaška – Svetovno rokometno prvenstvo Qatar 2015.

Zmagovalec v kategoriji »najboljše digitalno komuniciranje« je že večkrat nagrajeni projekt »Virtualni poleti Planica 2015«, ki so ga za Zavarovalnico Triglav ustvarili v agenciji Pristop.

Posebno nagrado žirije pa je prejel projekt »Zavrtimo Slovenijo« športnega društva Eskadrilja 2050. Žirija je pohvalila način, na katerega je ekipa uspela ustvariti platformo za marketing z aktiviranjem notranjega potenciala društva in motivirati invalide k aktivnemu življenjskemu slogu.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji »najboljše športno sponzorstvo« prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«. Na izbor najboljših evropskih projektov v London februarja 2016 odhajajo najboljši hrvaški projekt »PoKRENI« Grawe Hrvatska, najboljši srbski projekt »FRIKOM Basket« podjetja Frikom, in najboljši slovenski projekt »Frutabela LAB«).

Na konferenci SPORTO so podelili tudi priznanja SPORTO Brands, ki v sodelovanju z Mediano nagrajujejo športnice, športnike in športne klube z največjo vrednostjo znamke z vidika javnosti. Priznanja SPORTO Brands se je letos že petič zapored, skupno pa že šestič razveselila alpska smučarka Tina Maze, ki je včeraj nastopila na konferenci skupaj z Dieterjem Hegerjem, direktorjem sponzorstev pri Milki, ki Mazejevo sponzorsko podpira že devet let. Priznanje za športno znamko leta je že drugič prejel smučarski skakalec Peter Prevc in četrtič športni klub NK Maribor.